Розмір тексту: Zz

Новий російський реваншизм

19.06.2008 09:07

Вже ні у кого немає жодних сумнівів, що Російська Федерація веде повномасштабну, з розмахом закроєну спецоперацію проти держави України. Ще до січневих морозів півроку, а Росія вже проголосила, що з нового року ціна на газ стане світовою і підніметься вдвічі.

Будь-яка спроба українців, навіть на своїй території, хоча б подискутувати про імовірність та перспективи вступу до НАТО супроводжуються шабашами клевретів Росії симоненківців та вітренеківців. Причому навіть у Львові - оплоті підтримки НАТО. 17 червня знахабнілі «п'ята колона» спозаранку почала травити зацькованих послів країн-членів НАТО вже і у львівському «Гранд Готелі» та перед Львівським університетом, де проходила зустріч.

Можна тільки підозрювати, що чекатиме нас у грудні, коли знову йтиметься про ПДЧ - якнайгостріша парламентська криза, раптовий параліч влади (хоч він вже наявний), масові невдоволення населення з будь-яких приводів і т.д.

Про перспективи виведення російського Чорноморського флоту, судячи з висловлювань російської сторони, і мови не може бути. І у буквальному сенсі слова немає - росіяни просто не хочуть про це говорити. І гадають, що й не будуть. В разі чого - знову ж наглий «безпредел»: самовільне захоплення влади, повна ігнорація боягузливих можновладців з Києва.

Про святкування на нашій території побиття шведів та мазепинців і не нагадуватиму. Залишилося ще щоб митрополит Володимир ще раз викляв Мазепу по всіх храмах Московського патріархату - а ініціатори того напевно що є. Якщо потрібно - то вдарять хресними ходами різного роду кликуш.

Тобто навіть у своїй хаті хохлам спуску не давати - ось така установка сучасного російського підходу до України. Причому їм можна позаздрити - хлопці працюють насправді ефективно. Як то кажуть «встав - і одразу ж подумав, а що ще я не зробив для України?»

І у цьому сенсі кумедно виглядала ревність нашого Президента, який на Трійцю прибув до Києво-Печерської Лаври та, поки йшла служба, єдиний смиренно став на коліна. Ясно, що йому йшлося про християнське смирення. Однак мені пригадався бунтівний германський імператор, який так і не переміг у двобої Папу і мусів приповзти до його ніг у рубищі та зі шнурком каяття на шиї.

З чим пов'язана така гіперагресивність Росії? Чи тільки з ціною на газ та нафту, яка росте не по днях, а по годинах? Безсумнівно - це є основою російського реваншизму. Однак не тільки.

Росія боїться свого майбутнього. Видобуток газу не зростає. Утримати інфраструктуру у Сибірі все важче - просто бракує людей. А тут ще й Китай з мільйонами голодних очей. Вдають з себе партнерів, однак Китай вже давно не вважає Росію рівною собі та дивиться на неї як на мале пиво. Отож, робоча сила з України, як завжди, ой як потрібна. А для цього потрібно її якось з України вичавити. Тобто чим гірше в Україні - тим для Росії краще. Самі побіжать.

Про Іран, який чигає на ісламському нафтово-газовому «підбрюшші» теж варто згадати - це ще один «друг» режиму путіна-медвєдєва.

Разом з тим росіянам у переддень ще гострішої енергетичної кризи, яка охоплює вже весь світ, вдалося ефективно розколоти головного споживача своїх енергоресурсів - Європейський Союз. Частина країн, як-от Німеччина, була просто куплена через пріоритетний доступ до російського газу. Куплено було і її політичну верхівку - чого вартий один тільки колишній канцлер Гельмут Шрьодер, який підпрацьовує у філії російського «Газпрому»! Однак на досягнутому не зупиняються - купують й інших, обіцяючи прокласти нові газопроводи через Чорне море (та під дулами російського Чорноморського флоту) півднем Європи. На це вже клюнули і Сербія, і Греція, і Болгарія, і Угорщина, і Італія та Австрія.

Дійшло до того, що частина з них навіть на догоду Росії заблокували Україні доступ до Плану дій щодо вступу до НАТО у Бухаресті! По суті, частина ЄСівської дипломатії почала обслуговувати інтереси Росії. Гадаю, що так само вони ж заблокують надання ПДЧ і в грудні - інтереси ж та спонсори залишаються тими самими.

Обійденими залишилися тільки країни Балтії, Україна та Польща - тобто простір між Росією та Німеччиною. І це не може не насторожувати. Бо ж маємо вже досвід договору Молотова-Рібентропа, чи мирного договору у Рапалло, коли над головами цих країн вирішувалася їхня доля. Одразу чую сполошені голоси (особливо німецькі, росіянам наплювати) - як можна порівнювати. Ні, мої дорогі, - вже можна. Далі спати вже просто нікуди.

Спить тільки вражена безсиллям українська влада. Часу, коли прийдеться просто рятувати державу та людей, вже дуже мало і благодушити на кшталт гоголівського Манілова та розбудовувати шароварне козацтво як військову потугу часу майже немає.

Щоправда на інших ристалищах ця українська влада б'є всі рекорди ідіотизму та самопожирання. Складається враження, що єдиним лозунгом українських можновладців, які повністю відірвалися від народу та країни, став лозунг «Війни всіх проти всіх - Bellum omnia contra omnes». Головне у цій «політиці» піджерти Ющенка, вщент дискредитувати Тимошенко і ще раз виставити недолугим Януковича. Тільки лінивий не пробував би підімнути країну з таким безнадійним проводом. Що Росія, і не тільки вона, робить.

Україна є заручником цієї складної геополітичної нафтогазової партії. Що робити? Щонайперше, слід задуматись, а чи є кому що-небудь робити. Теперішній плюгавий та злодійкуватий український політичний клас всіх мастей не здатен приймати жодних державницьких рішень. Отож починати слід саме з нього.

Разом з тим створена така політична система, яка не дозволяє влити нового вина у старі міхи. Політичний провід може до безкінечності переобирати сам себе - списки депутатів і далі продаватимуться і купуватимуться. Звичайно, можна чекати, що все якось утрясеться - виставить свої претензії середній клас. Однак до того часу роса очі виїсть...

То що, знову повторювати 2004-й рік? Але які будуть наслідки? І чи піде ще раз народ на барикади? Сумнівно...

Тому нас чекатимуть непрості часи. І ще не відомо, якою вийде Україна з цієї смуги.

А на геополітичній шахівниці фігури вже розкладено. Потрібно працювати з тими, хто ще коливається. Бо з супротивниками працювати - даремна трата сил. Росія чи Німеччина мають свої чітко визначені інтереси і жодними вистоюваннями на колінах їх не розжалобиш.

США союзник, однак має свої клопоти, які з нашими проблемками неспівмірні.

Польща та Литва союзники, однак не занадто потужні. Хоча... Якщо разом з ними, то нас теж буде чимало.

Але є ще Швеція, Велика Британія, Нідерланди, Туреччина. Є велике поле для праці. Однак потрібно працювати, а не «тирити» все, що не так лежить.

Завершуючи: в Україні просто немає державників, як би патетично і безглуздо це не звучало.

Додати коментар (2500 знаків):

Iм'я*
Відгук*
  
OpenID
Код*
     
Коментарі до статті
Anonymous

Олекса19-07-2008 22:40

Потрібен новий Шухевич. На жаль не проглядається.

Anonymous

Sergej11-07-2008 03:26

Почему никто не обращает внимания на факт повышения до "мировых цен"? Украина не принадлежит к миру, что-ли? В чем ее исключительность, что она должна получать углеводороды по сниженным ценам? Почему никто не задумается, а почему все будущие трубопроводы планируются в обход Украины? Может просто баланс потерь по дороге и вынудил сделать Россию такой шаг? То, что очевидно для европейцев, для западных украинцев - спецоперация и шабаш клевретов. Смешно. Цены за обгавкивание и обливание грязью не понижают. Нигде.

Anonymous

НАДІЯ02-07-2008 12:18

Та вистріляти те бидло, ту наволоч яничарсько-москальську, винищити, щоб і сліду не було, як вони колись нас. Хоч їх вже добряча половина назбирається (якщо не більше)на українській землі. Але іншого виходу нема. Бо все від людини.

І поки кров не проллється, нічого не зміниться. Розірвати ІЛЮЗІЮ! Бо всякі суспільства, державні устрої, демократії, дипломатії, партнерства і конституційні свободи і т д і т п - то мара і пелена на очі сонних гвинтиків - нас з вами.

Діалог неможливий.

Бога немає.

Є ЛИШЕ ТИ.

БУДЬ ВОЇНОМ!

Anonymous

olgatrush@mail.ru24-06-2008 16:31

Дуже цікава стаття, але де вихід. Вбили Чорновола,а провідників в Україні нема. Живу в Москві ви б тільки чули скільки ненависті виливається з телебачення і преси на Україну. Молодь треба виховувати в національному дусі, як приїжджаю у Львів, то враження що з Москви не виїжджала, всюди звучить російська мова

Anonymous

читач21-06-2008 12:35

Повністю згідний з автором!!!! Ви повністю і на всі 100 маєте рацію.Хоч це і гірка правда,але може б хтось до неї прислухався? Невже всі політики такі сліпі?Та ж поділ знов вже фактично відбувся,нас знов ділять між собою,як 60 років тому,а Київ спить! Жах! Прокинтесь!

Anonymous

VP20-06-2008 17:24

Пане Тарасе, до цього моменту був вашим шанувальником i постiйним читачем журналу "ї". Але цим антиросiйським опусом Ви мене сильно розчарували :(

Anonymous

От такої !20-06-2008 16:11

Але є ще Швеція, Велика Британія, Нідерланди, Туреччина. Є велике поле для праці. Однак потрібно працювати, а не "тирити" все, що не так лежить.

100 % -потрібно працювати, спілкуватись-піднабиратись енергії один в одного і далі просто працювати, але і свого просто так не дати- ЩОБ НЕ ПОВАДНО БУЛО !!!

Досить пора виставляти Червону карточку чиновникам-нездарам -"КРИЗОРОЗУМАМ"

Anonymous

Ольга20-06-2008 14:15

Особисто мене цікавлять -НОВІ (для нас) технології енергозаощадження

Але чому ,так звану владу, це не цікавить ???

В них "таких рідних" гроші-є,телеканали-є,...можливості-є...

То чому така тишина ???

!!! Основне найбільше мене цікавить...чому підприємця який зумів заробити гроші (нехай навіть десь щось нажухрив)стараються задушити ?

Чи не краще- дати догану-і легенько без СТРЕСІВ-допомогти людині розвиватись ! Користь буде тут же і швидко !!!

Anonymous

Ольга20-06-2008 14:09

Украинец.

Так розпродавши наше - нас же в рабство заганяють.

При тому свідомо нам навязують комплекс боргу -прошу пояснити,як можна будувати таку політику - відносно свого народу ?

Потрібно державну прогаму.

Державну програму можна прийняти тільки при національно свідомих політиках.

Де наші національно свідоиі ? Це Може Герман ,може Чорновіл,чи Тимошенко ??? ДОКАЗАЛИ - ЩО НІ !!!

ВСЕ ОДНО ПОТРІБНО ШУКАТИ ВИХІД.

ЗУПИНКА-СМЕРТІ ПОДІБНА. Щиро дякую.

Особисто мене цікавлять -НОВІ (для нас) технології енергозаощадження.

Anonymous

Украинец-Ольге20-06-2008 13:51

Структурные изменения стоят сотни миллиардов долл.Вспомните-сколько Германия вливала в бывшую ГДР,которая и сейчас более отсталая.Таких денег на Украине нет и не будет.А если хотите ОБЩИХ изменений-то у вас есть право голосовать и митинговать.Если результаты выборов вас не устраивают,расходятся с вашей позицией-прийдётся смириться.Я вас пониимаю-с вашей энергией хочется больше сделать,но прийдётся,видимо,вам её в другом напрвлении расходовать.Не растрачивайте себя для пустых дел.

Anonymous

Ольга20-06-2008 13:39

Так, дуже багато від простої людини не залежить.

Особисто все розумію - але переконана - що ми повинні ВСЕ змінити. Пробачте -ЦЕ НЕ ГАСЛА.

Потрібні структурні зміни скрізь.

А про "світові" проблеми ? Так є.

Але весь світ впродовж 17-ти років розвивався, а наш "українській світ" розкрадався, при тому "люд" штучно випихався із своєї землі.

Пригадайте пана Пинзеника-який весь час розказував-що ми ще не дійшли до світових цін,ціни в нас низькі...

От зараз МИ ПЕРЕСКОЧИЛИ всі світові ціни.

ГОЛОВНЕ пан Пинзеник далі міністр - то питається, до якого рівня НА ЦЕЙ ЧАС ВІН ЗАСТАВИТЬ НАС СКАКАТИ ????

Anonymous

Украинец-Ольге20-06-2008 13:24

Не соглашаться-это ваше внутреннее решение,которое у вас никто не заберёт.А вот смириться прийдётся.В Украине годовой продукт на жителя-3000 долл.,в Эстонии и России-12000,в США и Германии-более 30000.Эту разницу ни вы,ни ваши дети,внуки и правнуки не преодалеют.Как инженер вы должны это понимать.Что остаётся?Эммиграция,патриотические речи дома или изменение ситуации,которая от вас никак не зависит.Вы выбираете второе?Только не надо из вашего выбора делать героизм и панацею для всех.

Anonymous

Сергей20-06-2008 13:20

Почему никто не обращает внимания на факт повышения до "мировых цен"? Украина не принадлежит к миру, что-ли? В чем ее исключительность, что она должна получать углеводороды по сниженным ценам? Почему никто не задумается, а почему все будущие трубопроводы планируются в обход Украины? Может просто баланс потерь по дороге и вынудил сделать Россию такой шаг? То, что очевидно для европейцев, для западных украинцев - спецоперация и шабаш клевретов. Смешно. Цены за обгавкивание и обливание грязью не понижают. Нигде.

Anonymous

Ольга20-06-2008 12:50

Істеричний тон вказує саме на це.Пане Borex.

Це не істерика - я за фахом інженер-то ж пишу як сприймаю - але істерики не маю .

Я для себе вже вирішила-що не поступлюсь своїми принципами-буду жити тільки в Україні - щоб хоч душа моя поверталась сюди.

І миритись з тим станом в який мене-мою сім'ю знову заганяють не буду. БОРОТИСЬ БУДУ - ПРИЙДЕ ЧАС !!!

Це звучить знову смішно ...

Anonymous

Ольга20-06-2008 12:43

Borek. Я не Ірина Магдиш - просто дивне співпадіння думок людей які проживають в одному "львівському" середовищі! Дякую за порівняяня- але мені (буду самокритичною) ДУЖЕ,ДУЖЕ далеко до МАГДИШ.

Anonymous

Borek20-06-2008 12:39

Таке враження, що сама Ірина Магдиш взялася коментувати свого шефа :-) Істеричний тон вказує саме на це.

Anonymous

Украинец20-06-2008 12:38

Обеспокоенность автора положем дел в "больной"Украине понятна.Не понятен рецепт выздоровления.Естественная экономическая конкуренция стран,переростающая в политическое и военное соперничество,автором называется русским реваншизмом.Это неправильно.Тогда реваншисты-Китай,Германия,Бразилия,Индия,Япония,Корея-т.е. быстро растущие страны,которые будут контролировать в будущем мир.Рецепт выздоровления автор почему-то видит в различных сомнительных коалициях.Сразу вспоминается Мазепа с его коалициями.Всё это плохо закончилось.А в украинцев автор не верит?Хотя,хоть какая-то,но позиция.

Anonymous

Ольга20-06-2008 12:05

Чому ??? поясню.

Бо нам впродовж десятиріч нав'язували почуття страху, такої -псевдо- провини перед державою .

Нам давали заробити мінімальні копійки -видаючи це за благо !!! Пригадайте- що ніколи на з/п - ви не могли купити -плащ-чоботи-сумку-шапку---ЦЕ БУЛА "ЗАСЬ!" !

Це могли купити тільки "ВИБРАНІ" !

То ж вважаю неправильним в УСЬОМУ звинувачувати тільки людей !

ПОТРІБНО Вам ,Мені, пану Возняку ... починати формувати ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО і основне самим ставати громадянами ТОГО Ж таки СУСПІЛЬСТВА !

НІ СКИГЛИННЯ-НІ ЧЕКАННЯ - НАМ НІЧОГО ДОБРОГО НЕ ПРИНЕСУТЬ ! Дякую.

Anonymous

Ольга20-06-2008 11:57

До Торба.

Не погоджуюсь з вами і не змирюсь з своїм сьогоднішнім станом !!!

Ми заслуговуємо і маємо право на краще життя в своїй ДЕРЖАВІ !

Подивіться як "обсмоктують" зараз засоби масової інформації випадок, який стався з нашими громадянами в Німеччині (коли в людей відібрали все, ще й щтрафи заставили сплачувати).

!!!Чому не говорять-що наша ДЕРЖАВА Обікравши всіх і кожного свого громадянина (за виключенням декількох родин -в кожному місті своїх знаємо )НА сьогоднішній день РЕКЕТИРСЬКИМИ тарифами забирає деколи і останню копійку в сімей,які весь час жили і працювали в Україні, ще й дітей виховували. Чому ???

Anonymous

Торба20-06-2008 10:19

До автора - "Новий російський реваншизм" - старий український пофігізм (бамбулізм, хрунізм, паталахізм і т.п.) плюс алкоголізм.

Anonymous

Торба20-06-2008 10:08

До Ольги - відповідь на всі "Чому?" - одна і жорстока - Тому, що людям по-барабану їхня доля. Тому "маємо" те, на що заслуговуємо.

Anonymous

lilya20-06-2008 00:43

do "kondolizu"

jaka popylyarna ideya sered symnumu za komynistuchnum munylum scho vse zamovlyaetsya zhahluvumu amerukancyamu. tam zhuvy, povirte nichoho im vid nas ne treba, svoih zamorochok hvatae.

Anonymous

!!!!!!!!!!!19-06-2008 11:07

Далі спати вже просто нікуди.

Спить тільки вражена безсиллям українська влада. Часу, коли прийдеться просто рятувати державу та людей,

Ви помиляєтесь ВЛАДА не спить- це вона так працює !

Працює на знищення українського народу.

Влада яка зараз хазяйнує на нашій землі -наносить найбільше шкоди!!!

Народ застрахали до такої степені, що народ отерп.

Anonymous

Кондоліза Райз19-06-2008 10:43

Молодець, Тарасе. Як я і просила.

Anonymous

Не однаково мені !!19-06-2008 10:25

хлопці працюють насправді ефективно. Як то кажуть "встав - і одразу ж подумав, а що ще я не зробив для України?"

ТАК, з такою думкою встає 99,9 чиновницької свори в Україні - яка за це отримує заробітню плату зароблену нашими замученими людьми.

Пане Тарасе далеко не потрібно іти - ввімкніть "Трк-Львів" канал "24"- за такі передачі потрібно відбирати ліцензії та й засновників судити -або до них застосовувати "судові накази".

Зараз у Львові "судові накази" дуже популярні в застосуванні до простолюдина! Це як рішення "трійок"- наш Львів "п'ємонт" а мешканці навіть не раби, а гірше.Львів - місто ЖАХ.

Anonymous

Ольга19-06-2008 10:06

Заводи продавала влада - тим самим влада заганяла людей в безвихідь- що і привело до масового втікання із України.

Зараз оце все вигідно владі - бо відсутні державні програми розвитку !!!

Знову все перекладуть на бідного українця.

Просто влада є антинародною,злочинною-потрібна,так звана, ЛЮСТРАЦІЯ-всіх хто був при кермі останні 17,5- роки починаючи з ЛКП, ТзОВ (реорганізованих ЛКП ) позбавити права на державну роботу,провести повну інвентаризації майна (ними заробленого).

Інвентаризація повинна проходити відкрито.

Anonymous

Ольга19-06-2008 10:04

За півроку до січневих морозів Росія проголосила,що з нового року ціна на газ стане світовою і підніметься вдвічі.

Нас попередили.

Чому така бездіяльність уряду, рад всіх рівнів ?

Проголосили і мовчать.

Прикрились гаслом боротьби з інфляцією і мовчать !

Чому не розвивають електроенергетику ?

Чому не використовують ресурси землі ?

Чому не ідуть дорогою Польщі -утеплення будинків

-запобігання тепловтратам ?

Чому вкравши всі заощадження людей, зупинивши заводи,

розікравши майно -людям нав’язується постійно комплекс-боргу,

вини,провини ?

Загрузка...
Останні новини Zaxid.net