Розмір тексту: Zz

Нарешті сталося - до нас везуть ярлик!

20.01.2010 16:29

Нарешті гасударє Всея Вєлікія, і Малия, і Бєлия вирішили змилостивитися над нещасною Україною та висилають для її порятунку посольство з ярликом. Та ще й з розширеними повноваженнями.

            Малоросія нарешті виправилася і таки бухнула на коліна з своїм одвічним "Не встанем, мамо, помрем, а не встанем!" Бо ж "чєрєвічкі" тра своїй Аксанє з Санкт-Петербургу привезти.

А, якщо всерйоз, то смішні демарші гасударєй расійскіх тільки утверджують, що попри всю недосконалість проукраїнської політики, як її розумів (і розуміє) та реалізовував (і обіцяє реалізовувати) президент Віктор Ющенко, він таки попав у десятку.

І то не тому, що його політика була якась особливо антиросійська, про що весь час торочить російське МЗС. Зовсім ні - Ющенко всіма силами пробував продемонструвати свою конструктивність. Головним його гріхом було те, що його політика була просто українською. Що несказанно бісило сусідських гасударєй. Очевидно вони ну ніяк не можуть сприйняти хоч якоїсь відмінності Малоросійської волості від всіх інших у їх віртуальному Гасударствє.

Саме вони, як не дивно, ще заживо вознесли президента Віктора Ющенка на п’єдестал, на якому вже стоять такі великі українські державці, як гетьман Іван Мазепа. Не думаю, що вони очікували такого результату. Але переконаний, що навіть у середньостроковій перспективі ми це побачимо.

Ненависть до Мазепи та Ющенка з боку правителів Росії була і є співрозмірною. Тоді, відштовхуючись від протилежного, і заслуга перед Україною, попри поразку обох, величезна.

Чи, маю надію, тимчасову поразку Ющенка, а точніше його політики. Не обов’язково він персонально може продовжувати українську справу. Зрештою, для Ющенка ця поразка може бути і певним початком. Якщо зробить висновки.

Водночас закликаю добре подумати і над тим, а чи така то вже й поразка? І не спішити капітулювати. Хоча бій програно, це ще зовсім не означає, що програна і війна. Боротьба за європейську та успішну Україну продовжується.

Але за умови, що відповідні висновки зробимо і всі ми.

 

Додати коментар (2500 знаків):

Iм'я*
Відгук*
  
OpenID
Код*
     
Коментарі до статті
Anonymous

Ігор то SUчёнку25-01-2010 10:31

Якщо ви "тутошние" то явно окупанти!

Та і не має це великого значення! Людина, яка не хоче розмовляти рідною мовою, гірше любого окупанта!

Може ти і пенсіонер-орденоносець? І до сих пір у снах на паради ходиш під червоними прапорами?

Anonymous

Львовянин25-01-2010 01:34

Вы извините, но этот Возняк - он что, - культуролог? :))))))))))))))))

Anonymous

balzatul23-01-2010 00:34

Высер. Подарите автору наградной рулон туалетной бумаги.

А единственное, чего аффтар не заметил - это того, что над каждым из тех "пьедесталов", куда возводят Ющенков и Мазеп, весьма недвусмысленно болтается петля.

Так что пусть возводят. Именно на таких "пьедесталах" этим "героям" и место.

Anonymous

SU22-01-2010 17:08

SU- это Слава Украини! А к Раше я не имею отношения. Тутошние мы, а жаль. И не груби старшим!

Anonymous

Ігор22-01-2010 15:30

SUчёнок 22-01-2010 15:27

Я вже тобі сказав - не подобається наша історія ВАЛИ В СВОЮ РАШУ і годися скільки хочеш!

Anonymous

SU22-01-2010 15:27

Все свалки истории посетили? Набрали себе героев? В ОУНЕ по самую УПУ, но как чирикают!

Anonymous

Ігор22-01-2010 15:16

Зразу елемент 5-ої колони прорізався!

Історія України є історія України а не "художній твір" в інтерпретації політиків совєтского союзу чи російської імперії.

Подобається вона тобі чи ні - наша історія є такою як вона була! А не такою як тобі подобається чи ні!

А те що москаликів били по морді і не один раз - було і буде, якщо не перестанете лізти у чужий город!

Anonymous

Ти попиши на російських сайтах про Росію таке як ти пишеш на українських про Україну!22-01-2010 14:04

То ти не знаешь.

А на такую историю - наплевать и растереть

Anonymous

Ігор22-01-2010 13:56

П'ята колона - це такі як ТИ!

Це ті котрих завезли в Україну для вичавлювання української культури, мови, щоб переписати її історію. Чим ти зараз і займаєшся!

Ти попиши на російських сайтах про Росію таке як ти пишеш на українських про Україну!

Думаю що довго писати не будеш!

Anonymous

SU22-01-2010 13:55

Явир пишет:"Гартуй ліпше волю для подальшої боротьби з ворогами нації."

Доброе пожелание. Но за компом сидя в нете болтаяся волю не гатують, а и имеющейся лишаются. И потом, с врагом нации определились?

Anonymous

100% до явира22-01-2010 13:51

"Іде велика геополітична війна, а російський народ не кричить Путіну - геть руки від України і від її народу! А подібні вам йому підспівують!

Друже, ты перечисли мне те случаи, когда нужно было кричать "руки прочь" и поясни чому так сталось

Anonymous

SU22-01-2010 13:47

Слава groshу!

Уважаемый grosh, зачитываюсь твоими репликами! Но кто пятая колонна?

Тупые галицианты на колонну не тянут. Хазары сейчас Россией заняты. Кто?

Anonymous

SU22-01-2010 13:42

"Хана Батия став названим (кревним) братом сина Хана Батия - Сартака."

Сартак, и не он один в орде, стал христианином и смерть принял страшную.

А данила шутовскую корону-колпак от папы принял, а за ярлыком, гнида, не осмелился не ехать. Зато латинян гнойных в земли православные, как вшей запустил.

Anonymous

SU22-01-2010 13:34

Степан21-01-2010 17:49

Росія продовжує сповідувати клич: "Кто не с нами, тот против нас". А пора їй засвоїти ПРОГРЕСИВНІШИЙ алгоритм: "Хто не проти, той з нами"."

А "не против..." - это как? Чувствуется некоторая недоказанность. Верно? "Не против" чего? Не против безплатного газа? Или скажем, "не против" нагадить нам перед дверыма? От "той з нами"?

Anonymous

Роман22-01-2010 09:53

Serge21-01-2010 20:52

Що є зле, так от те що оце тупе галицьке москвофобство погано відбивається на наших гаманцях. Нині платимо за газ 85 коп а за Кучми-по 17 коп.

Сергійку, перш ніж щось писати, прочитай коменти. Я вже про газ писав в обговоренні цієї статті: Роман21-01-2010 12:50. Не можна бути таким популістом. Не буде газ дешевший ніколи, навіть якщо ти Путіна вибереш президентом

Anonymous

grosh22-01-2010 00:28

Спочатку треба пяту колону ліквідувати!!! - потім шосту, сьому...

и так до бесконечности

Anonymous

Явір21-01-2010 23:40

grosh! Поживемо - побачимо! Спочатку треба пяту колону ліквідувати!!! Потім дасться чути.

Anonymous

grosh21-01-2010 22:58

"Іде велика геополітична війна" - допустим. И как Вы оцениваете роль Украины? Не буду Вас обижать сравнениями, но пока все, что можно, вы проиграли. А вот украинские олигархи пока на плаву. И - повторю - под присмотром следующего украинского президента будут с вас драть и часть Путину относить.

Anonymous

Явір21-01-2010 22:38

grosh! Ти що, начитався класиків марксизму-ленінізму про інтернаціоналізм? Забудь! А великоросійський держиморда (як писав Ленін) і в Африці такий же. Ваш Путін на практиці опрацьовує результати своєї кандидатської (про економічний тиск як засіб політичного впливу). Іде велика геополітична війна, а російський народ не кричить Путіну - геть руки від України і від її народу! А подібні вам йому підспівують!

Anonymous

До Сержа21-01-2010 22:30

Не знаю за що Захід.нет має платити п. Возняку гонорари. Тексти, як на мене, дость слабенькі. Рівень районної газети. Хіба, як завжди адмінресурс застосує...

Anonymous

grosh21-01-2010 22:07

Многие на Галичине, наверное, думают, что все россияне любят Путина. Это не так. Но лучший друг Путина - это Ющенко. Сейчас объясню. В 2005 году было много разговоров о том, что Украина - экономический соперник России, об альтернативных украинских проектах, например, нефтепроводе Казахстан -Баку -Одесса-Броды-Гданьск и т.д. Где это теперь? В экономической сфере Ющенко все что можно сдал и проиграл России. В двух газовых войнах он добился того, что цена за транзит минимальна, а за газ - чуть ли не максимальна в Европе.

В политической сфере он продемонстрировал всем россиянам, что не дай бог власть от Путина перейдет к балаболам типа Ющенко. Никто не помог Путину больше, чем Ющенко.

Но у вас там, наверно, считают, что Ющенко, как лев, бился с Россией за ваши интересы. Считайте дальше.

И еще Ющенко сделал все, чтобы поссорить русских и украинцев, чтоб не дай бог они не стали вместе бороться с олигархами. Слава герою!

Anonymous

Явір21-01-2010 21:17

Сержику! Та що Ти копійки рахуєш! Не плач, що такий бідний, бо бідний за компом в неті не сидить! Гартуй ліпше волю для подальшої боротьби з ворогами нації. І переконуй, переконуй і ще раз переконуй себе в необхідності вказаного вище! Бо хто як не ТИ?!

Anonymous

Serge21-01-2010 20:56

Ющенку по барабану-він в Канаду поїде, Огризко собі на пенсію заробив на посаді міністра, Возняка-zaxid.net гонорарами прогодує . Я куди подінуся. Ментальний європеєць. Нелегалом до ментальної батьківщини-щось там мене не дуже хочуть бачити .

І таких -легіон

Anonymous

Serge21-01-2010 20:52

Що є зле, так от те що оце тупе галицьке москвофобство погано відбивається на наших гаманцях. Нині платимо за газ 85 коп а за Кучми-по 17 коп. У мене хата опалюється газом по 350 куб нагоряє. Наговорили вже! От закриє Росія кордони-куди галичани на заробітки будуть їздити-до Рогатина?! Чверть Львова по Москвах, Пітерах, Сибірах на заробітках. Отакі погляди озвучені на державному рівні псують життя мільйонам східних і західних українців. Погано що говоріння одних б'є по інших.

Anonymous

Явір21-01-2010 20:33

Великоросійські держиморди, як їх колись називав дєдушка Лєнін, такими й залишились. А нам своє робить! А Ющенка шкода за його щиру недолугість з самого початку президентства!

Anonymous

Роман21-01-2010 18:51

Уся східно-європейська культура пішла саме з цих місць, саме від Карпат. І Кирило, і Мефодій прийшли в Підкарпатську Русь і стали проповідувати православ‘я задовго до появи православ’я в Київській Русі. Ця культура зародилася тут, потім вона стала розповсюджуватися на Київ, а пізніше і на Москву. Олександр Невський не є навіть росіянином, бо він, побратавшись із сином Хана, прийняв їх віру та звичаї і зрадив свій народ. В Росії тоді навіть не було чисто християнської віри. Вони молились так само як татари. Ви , Славене, хочете в коментах підняти такий пласт історії, що тут дебатувати просто неможливо

Anonymous

Serge21-01-2010 18:51

Ні, дорога редакціє-якщо роботи з таким стилєм будуть зявлятися на "Заході"-ну то я не знаю. Ресурс "зійде на пси"

Я памятаю Ілька Лемка з його "харківянами які виховують дітей у будах"

Чи всі галицькі українські інтелігенти такі? Чи тільки вищезазначені?

Anonymous

Роман21-01-2010 18:50

. А королю Данилові дали ярлик (тобто право на управління цією землею), щоб він не приймав участі в бойових діях. І при цьому було знищено усі галицькі украплення (фортеці), щоб Данило не мав можливості для боротьби. Данило піднімав усю Європу на боротьбу з Ордою, а Невський допомагав Орді приборкати своїх людей. До того ж Данило належав до роду Мономаховичів (київська і волинська лінія, від якої походила волинсько-галицька лінія Романовичів). Відчуваєте різницю? Ви знаєте, що первинна назва Галичини — Червона Русь. Це була Галицька Русь.

Anonymous

Роман21-01-2010 18:49

Славен21-01-2010 17:48 “Романе, перепрошую, що втручаюсь у Ваші дебати”

Шановний пане, якщо ви не володієте темою, то краще не втручайся. Ваші керівники могли б прислати для допомоги і когось, що краще володіє темою.

“Вони обидва є Рюриковичами, тобто не можуть бути представниками різних народів! А щодо того, що Невський підкорився орді, то вартувало б знати, що Галицький також мав ярлик від тої самої орди!”

Славене, Гітлер і Сталін теж походили від Адама, то вони що родичі? Невський дійсно “вода на киселі” має якусь причетність до. Рюриковичів. Але я вказую про те, що Олександр, будучи з 1238 року в ставці Хана Батия став названим (кревним) братом сина Хана Батия - Сартака.

Anonymous

Serge21-01-2010 18:48

Редакція!

-ви що за такі статті гонорари платите-давайте я теж щось таке напишу:)

Гетьман Мазепа був казначеєм( скарбничим) у Брюховецького-коли того арештували-зник і зявився з грішми на Січі-щось таке пригадую з підручника О. Субтельного

Anonymous

старий шляхтич21-01-2010 18:26

Тарас:президент Віктор Ющенко, він таки попав у десятку.Відповідь: Мав рейтенг 50 тепер 5.

Тарас: Ненависть до Мазепи та Ющенка з боку правителів Росії була і є співрозмірною.Відповідь: Добре що не з Богом порівнюєте.

Anonymous

старий шляхтич21-01-2010 18:26

Тарас:президент Віктор Ющенко, він таки попав у десятку.Відповідь: Мав рейтенг 50 тепер 5.

Тарас: Ненависть до Мазепи та Ющенка з боку правителів Росії була і є співрозмірною.Відповідь: Добре що не з Богом порівнюєте.

Anonymous

старий шляхтич21-01-2010 18:26

Тарас:президент Віктор Ющенко, він таки попав у десятку.Відповідь: Мав рейтенг 50 тепер 5.

Тарас: Ненависть до Мазепи та Ющенка з боку правителів Росії була і є співрозмірною.Відповідь: Добре що не з Богом порівнюєте.

Anonymous

Славен21-01-2010 17:50

Романе, щодо Ваших слів, що Ви ненавидіте не росіян, а москалів, то моя думка, що Ви насправді ненавидіте тих, хто має іншу точку зору! Вибачте.

Anonymous

Степан21-01-2010 17:49

Росія продовжує сповідувати клич: "Кто не с нами, тот против нас". А пора їй засвоїти ПРОГРЕСИВНІШИЙ алгоритм: "Хто не проти, той з нами".

Anonymous

Славен21-01-2010 17:48

Романе, перепрошую, що втручаюсь у Ваші дебати, але хотів Вас застерегти від цитуання людей, які не розуміють про, що говорять! А саме, Галицький та Невський, як Ви напевно розумієте, не прізвища... Розумієте на що натякаю? Вони обидва є Рюриковичами, тобто не можуть бути представниками різних народів! А щодо того, що Невський підкорився орді, то вартувало б знати, що Галицький також мав ярлик від тої самої орди!

Anonymous

SU21-01-2010 16:50

Горюня, на москальких сайтах нет таких классных пацанов, как ты, ефрейтор, еще Рюрик! И потом... Умные идут до умных, а я до вас! И не груби

Anonymous

Роман21-01-2010 16:16

SU21-01-2010 15:58 Не сподівався що серед москалів такі дурні, не можуть відрізнити патріота Росії Олексія Широпаєва, від якогось там Ширяєва. Чому ти так ненавидиш росіян, що вони тобі зробили?

Anonymous

Ігор21-01-2010 16:00

SUашедший! 21-01-2010 15:58

Ти б краще йшов на свої любимі москальські сайти і там хамив! А то вже набридло твоє гавно читати.

Anonymous

SU21-01-2010 15:58

Жаль мне тебя, Роман. Когда сдохнешь и пойдет душа твоя на поклонение ко Господу, то среди осуждающих тебя, дурака, увидит она и св.благоверного Великого князя Александра Невского.

Если конечно ты не сбежал из психушки, потому что про Ширяева и данилу галицкого, помниться ты, ефрейтор юстиции, уже бредил.

Anonymous

Роман21-01-2010 15:48

И также, как и князя Даниила, Запад поддерживает Ющенко постольку-поскольку, то и дело пасуя перед Ордой и собственным эгоизмом… Я верю: Украина выстоит. Ибо с нею доблестный Даниил Галицкий, ее Арагорн. А наше положение гораздо хуже. Мы снова признали владычество ханского «назгула» - Александра Невского, продавшего за власть свое белое достоинство. И пока мы здесь, в «центральной» России, в средоточии ордынско-имперского морока, по-старому, вечем, не укажем Невскому «путь чист» в небытие и забвение, пока не призовем на «княжение» совсем другие имена – не будет нам жизни. Имена Михаила Тверского, Андрея Курбского, Андрея Власова… Но это будут имена уже совсем другой страны – свободной Залесской Руси. Союзницы свободной Украины”. Ось такий росіянин мені брат, а ти -ворог і не тільки мій, а й незалежної Росії

Anonymous

Ігор21-01-2010 15:48

Навіщо далеко ходити: російська влада не поважає не тільки українців чи білорусів а і своїх громадян! Сьогодні лужковські шавки зносять дачні будиночки у Москві і нікого не цікавить чи є у людей де жити чи ні! У Франції виселяти заборонено в зимовий період, а там не тридцятиградусні морози. Хочете щоб і вас так "любили"? Голосуйте за "братів"! Сибір велика а жити там немає кому! Вони з великою радістю "поділяться-обміняються", як вже не раз було, територією.

Anonymous

Ігор21-01-2010 15:47

Навіщо далеко ходити: російська влада не поважає не тільки українців чи білорусів а і своїх громадян! Сьогодні лужковські шавки зносять дачні будиночки у Москві і нікого не цікавить чи є у людей де жити чи ні! У Франції виселяти заборонено в зимовий період, а там не тридцятиградусні морози. Хочете щоб і вас так "любили"? Голосуйте за "братів"! Сибір велика а жити там немає кому! Вони з великою радістю "поділяться-обміняються", як вже не раз було, територією.

Anonymous

Роман21-01-2010 15:46

И то, что в конце прошлого года Александр Невский победил в проекте «Имя Россия» - глубоко неслучайно. Думаю, это не подтасовка. За этой победой кроется реальное дремучее состояние русских умов. Мы как бы дали согласие на дальнейшее прозябание в азиатском безвременьи. Имя Украины – конечно, князь Даниил Галицкий, современник и политический враг Невского. Не случайно, что Галицко-Волынское княжество, просуществовавшее почти столетие, считается предтечей современного Украинского государства. Импульс, заданный Даниилом, прошел через века, воплощаясь то в подвигах Выговского и Мазепы, то в строках Шевченко, то в борьбе Бандеры и Шухевича, то в «оранжевом» Майдане декабря 2004-го… Как известно, Даниил стремился отстоять Галицкую Русь в качестве части Европы, пытаясь опереться в борьбе с Ордой на западные силы. В этом смысле Виктор Ющенко – стойкий последователь Даниила Галицкого.

Anonymous

Роман21-01-2010 15:46

SU21-01-2010 15:37 Ти розумієш, я не проти росіян, я проти москалів. Російський націоналіст Олексій Широпаєв “Имя России. Имя Украины” пише: ”Наблюдая за политикой ненависти, проводимой кремлем в отношении независимой Украины, можно лишь поражаться устойчивости цивилизационных архетипов, сформировавшихся много столетий назад. «Газовая» война Москвы против Киева – это всего лишь новая форма старого спора, начатого еще в XIII веке. Спора между Даниилом Галицким и Александром Невским. Нет, это не просто конфликт Газпрома с Нафтогазом. Это опять – Орда против Руси. Евразия против Европы. Александр Невский и Даниил Галицкий – не просто имена. Это «кармические» имена двух народов: русских и украинцев. Именно Невский «нашаманил» нам, русским, кривую судьбу, когда смешивал в кумысе свою кровь с кровью ханского сына во время обряда братания. И пил сие. В этой орочьей алхимии – «наше все».

Anonymous

SU21-01-2010 15:37

Романе, ты, наверно, спрашивал про НАТО в файном мисти Тэрнопили. Или ты не из тех украинцив, которым москаль брат. Ну не брат тебе москаль. Это нормально, так тоже бывает. Но я же не называю тебя пиндосовским запроданцем, как ты меня москальским! Я терпеливо смотрю, как ты лижешь звезнополосатую или европейскую задницу, лихи себе на здоровье - я не мешаю. Почему же, когда я хочу обняться с моим братом, ты начинаешь, ну, слова другого не подберу, бесноваться? То твои герои Мазепа, Бандера, Шухевич, Донцов и Коновалець, а також Грушевский, Шептицкий и иже с ними. Я православный, а кто ты яне знаю. Скорее всего греко-католик и твой Папа живент в Ватикане. И я не называю тебя италийським запроданцем. А мой патриарх живет в Донском монастыре в Москве ия поэтому я кремлевский агент.

-Хто всрався?

-Невистка!

-Она ж в поле корову пасе!

-А оттуда и несе!

Это паранойя

Anonymous

Роман21-01-2010 14:54

SU21-01-2010 14:15 Ну ти молодець, зарвався український холоп. Виступив проти волі свого “господина. К ноге его, бидло, хахли. Ти бач що вони собі дозволяють”. Дякую, нам такі брати не потрібні, проживемо і без них.

“заигрывание с исконными врагами руского человека” – а знаєш, для українців Європа та НАТО не вороги. Я питав в багатьох людей і жоден мені не сказав, що когось з його родини вбили натовці. А ось від братів-росіян загинуло мільйони українців. Тож і виходить, що “исконные враги” для нас є ті хто нас нищив. А ти так гарно почав “брати”, і так закінчив. Ганба! Так ось, наші "брати"-карлики Путін, Медведев, Лужков,та Лавров разом з Дугіним та Затуліним зарвались. І ми їх будемо карати.Поки братній російський народ не повиганяє їх від влади, доти ми з Росіє не хочемо жодних братніх відносин. Та й не росіяни вони. В Росії розповідають билини про богатирів, а це якесь дрібоньке, миршаве.

Anonymous

SU21-01-2010 14:15

Я попробую поставить себя на место москаля. Ты знаешь - все они правы и Лавров и Лужков, и Жириновский и даже эксцентричный Кадыров. Мы плохо себя ведем. Если разобраться, мы просто "борзые ю_щенки"! Неадекватность поведения, враждебность, заигрывание с исконными врагами руского человека, кстати и украинского тоже. И кстати, полное игнорирование нужд свокго народа. Попытка против воли основной части народа войти в военный блок, который и создавался-то для нападения на Россию. Да с нами вообще нельзя иметь дело, это как строиться на болоте

Anonymous

Роман21-01-2010 14:09

SU21-01-2010 14:02 Пане єфрейторе, я вибачаюсь, що не називав вас так, я не знав цього, але добре, що ви представились. То чекаю ваших коментів на написане мною

Anonymous

SU21-01-2010 14:02

Романе, пройшов приступ? Учмсь, краткости, ефрейтор.

Anonymous

Роман21-01-2010 13:52

Таких "перлів" є багато. І ти хочеш, щоб українці вас любили? Не будь дурнем. Я підтримував росіян, що поважають наш суверенітет, а не лізуть своїми брудними московськими чоботами у наші внутрішні справи. Чекаю пояснень на ті витяги, що я подав у своїх коментах, якщо ти дійсно така чесна і порядна людина.

Anonymous

Роман21-01-2010 13:48

І це по твоєму брат?:Лавров: “Пора прекратить бояться воплей о "вмешательстве во внутренние дела Украины" (воплей, особенно комичных в устах "оранжевых", получавших помощь с Запада). У Украины нет и не может быть никаких "внутренних дел", отдельных от России”.

Anonymous

Роман21-01-2010 13:47

І це братні слова?:Відомий російський письменник Веллер сказав, що: "Короче. Россия делает все, чтобы объединиться с Белоруссией. Россия делает все, чтобы оторвать от Украины Левобережье Днепра и Крым. Глубоко при этом плюя на реакцию Запада. Пусть утирается – пока мы еще в силах плюнуть".

Anonymous

Роман21-01-2010 13:45

А це слова братів? :"„Существование Украины в нынешних границах и с нынешним статусом „суверенного государства“ наносит чувствительный удар по геополитическим интересам России. Дальнейшее существование унитарной Украины недопустимо“. „…Не только гавани и пирсы теряем мы с утратой Украины. Мы теряем примерно треть ресурсов страны, более трети современных производств и около трети - давайте говорить прямо – наиболее ценного для будущего нашей державы генетического потенциала. Именно поэтому подготовка общественного сознания к скорейшему присоединению и на сей раз - полному слиянию с ней (Россией) Украины… есть первая и важнейшая задача русской государственной идеологии.

Anonymous

Роман21-01-2010 13:44

Скажи, як би ставилась Росія до того, якщо б Українські спецслужби втручались у внутрішні справи Росії і цим перешкодили РФ вступити в ОДКБ чи Шанхайський договір? А російське ФСБ втручалось.

Anonymous

Роман21-01-2010 13:44

Скажи, як би ставилась Росія до того, якщо б Українські спецслужби втручались у внутрішні справи Росії і цим перешкодили РФ вступити в ОДКБ чи Шанхайський договір? А російське ФСБ втручалось.

Anonymous

Роман21-01-2010 13:40

SU21-01-2010 13:26 Знаєш тяжко розмовляти з глухим. Ти ж не читаєш моїх коментів, або просто ігноруєш.Спілкуватись можна тоді коли тебе чують, щось заперечують, приводять свої доводи.Ти ж пишеш:"Ибо самая большая дурость видеть врага в ьрате и брата в враге". Якщо ти вважаєш, що я неправий, то поясни мені мені те, що я подав в коменті:Роман21-01-2010 09:26. То так роблять брати чи вороги?

Anonymous

SU21-01-2010 13:26

Мы отдали свою ядерну зброю, для безопасности окружающих, тому що дитям та хворим спички и гостри предметы не дают.

Нашей безопасности угрожает лише наша дурость, и тут Россия безсильна обеспечить нашу безопасность. Ибо самая большая дурость видеть врага в ьрате и брата в враге

Anonymous

Роман21-01-2010 12:57

Ми віддали ядерну зброю взамін за свою безпеку, котру нам гарантувала і Росія в тому числі. А натомість Росія починає втручатись у наші внутрішні справи. Росія вступила в Шанхайський договір, то чому вона у нас дозволу не питала? Так само і ми не повинні ні в кого питати

Anonymous

Роман21-01-2010 12:54

Сидор21-01-2010 12:21

Ну ладно Роман не надо с Россией ниочем договариваться,

Росія нічим не краща і не гірша в економічному плані, треба так як з усіма торгувати, на рівних умовах, не чіпаючи політики, бо це наша внутрішня справа, куди ми хочемо інтегруватись. І тут нам ніякого старшого брата не треба.

Anonymous

Роман21-01-2010 12:50

В России концепция Единого экономического пространства умерла много лет назад...

Если проводить аналогию, то бессмысленно мужчине требовать от женщины льгот, если они не состоят в браке. Надеяться на какие-то льготы от России и не вступать при этом в своего рода «брачные отношения» — это означает рассчитывать на её «лёгкое поведение». Даже если такое «лёгкое поведение» и было раньше, то теперь его точно не будет”. Ви це можете зрозуміти, чи без пільг не уявляєте свого життя?

Далі ви пишете: “ Ведь его, сволоты, стараниями прошлой осенью закрылись старейшие мощные сахарные заводы в Купянске и других городах восточной украины, завод стройматериалов в Балаклее и т.д - а тому що газ дорогой” Ви хоч розумієте, що таке економіка, в Кубі тростину будете переробляти? Це як якійсь сільській бабі казочку розкажуть і вона вірить. Тут дурнів немає

Anonymous

Роман21-01-2010 12:50

Для сравнения могу сказать, что только на Украине ещё употребляется понятие «Единое экономическое пространство» (ЕЭП) как возможная или упущенная перспектива, как перспектива, к которой Украина ещё может вернуться при определённых условиях, или же как вредная перспектива.

Anonymous

Роман21-01-2010 12:49

SU21-01-2010 12:03 “И газ был бы дешевле”.

Ну не дуріть людей, що поміняється президент і газ буде дешевше. На сайті “Ревізор” http://revisor.od.ua/article/Ukraina_teoriya_i_praktika_raspada/#comments колишній високо посадовець Кремля, начальник управління президента Росії з міжрегіональних та культурних зв”язків з закордонними країнами (в 2005-2007 р.р.), Модест Колеров в статті Украину можно спасти от распада пише: “льгот для Украины не будет никаких, даже если президентом Украины станет Янукович, что бы он сам об этом ни говорил. Просто сама экономическая логика льготных цен на энергоносители умерла.

Anonymous

Сидор21-01-2010 12:21

Ну ладно Роман не надо с Россией ниочем договариваться, лучше продолжать вести пустую риторику о евроатлантической интеграции которая прямо ведет к самоизоляции и деградации.

Anonymous

SU21-01-2010 12:03

Хорошо, в россии придурки все.

А Ющенко, типа, всеми силами демонстрировал конструктивность. Так может надо было демонстрировать другое место.

И газ был бы дешевле. Ведь его, сволоты, стараниями прошлой осенью закрылись старейшие мощные сахарные заводы в Купянске и других городах восточной украины, завод стройматериалов в Балаклее и т.д - а тому що газ дорогой...

Anonymous

Роман21-01-2010 11:56

Сидор21-01-2010 11:41

Роман они не 5% боятся, а того что невоможно вести конструктивный диалог с невменяемым и недоговороспособным руководством Украины.

А про що можна домовлятись з загарбниками? Все одно обдурять.З Єльциним домовлялись, а ці такі захланні, що весь світ би загарбали.

Anonymous

Сидор21-01-2010 11:41

Роман они не 5% боятся, а того что невоможно вести конструктивный диалог с невменяемым и недоговороспособным руководством Украины.

Anonymous

Артем21-01-2010 10:50

Москалі тішать - лякають розколом. Думають, що їх імперія простоїть віка.

ОЗИРНІТЬСЯ, ДУРНІ, ПОЧИТАЙТЕ ІСТОРІЮ. ВАША РАСЦЄЙСКАЯ ІМПєРІЯ ПОВТОРЮЄ ШЛЯХ ВСІХ ІНШИХ НАДНАЦІОНАЛЬНИХ ІМПЕРІЙ. СКІЛЬКИ ВОНА ВТРАТИЛА В 20-му СТОЛІТТІ? НЕ ПОМІТИЛИ? УКРАЇНА В ТЕПЕРІШНІХ КОРДОНАХ ДІЙСНО НЕСТАБІЛЬНА, АЛЕ ВАША "НАДДЕРЖАВА" НЕСТАБІЛЬНІША В РАЗИ.

Anonymous

Ігор21-01-2010 09:52

Роман! Москалі бояться самого поняття УКРАЇНА. Чи це 5%, чи це буде 1%, чи одна Людина що скаже "Я - УКРАЇНЕЦЬ!" - це приводить їх до істерії. Почитайте в постах і ви самі побачите як вони реагують на відстоювання українських інтересів. Якщо ти за Україну - значить бандерівецьі націоналіст - іншого не дано! А відстоювання інтересів Росії на нашій території - це патріотизм! Логіка "дубовая советская"!

Anonymous

Ігор 2 Угрофиннотатаромонголокацапу21-01-2010 09:43

Якщо у твоїх мізках з однією звивиною, і то прямою, відновлення Держави Україна є антиросійським проектом то таких антиросійських прожектів є аж 12, не враховуючи прибалтику. І існування самої Росії є антиросійським.

Anonymous

Ігор21-01-2010 09:34

Кажуть що все велике краще видно на відстані! Так буде і з Ющенком!

Найбільше бісило карликів з кремля те що з ними ніхто не погоджував вихід народу на Майдан і порушення багаторічної корупційної схеми про продаж газу у Європу між кучмо-януковичами і путинятами і про міфічні 50 доларів за 1000 кубів газу для України. По 50 вони продавали собі, а дальше у Європу, продавали по 250-300 і більше. А після ділилися "по-братськи". А коли схему зруйнували події 2004 - тут путинята і янучари і образилися по повній програмі.

Anonymous

Роман21-01-2010 09:34

Сидор20-01-2010 17:53Ющенко может и станет новым Мазепой но лишь для тех самых 5% населения Украины. Россия вынуждена строить обходные пути именно из-за политики Ющенко

Сидор, то що москалі так бояться цих 5% Ющенка, що будують обхідні шляхи?

Anonymous

Ігор21-01-2010 09:33

Кажуть що все велике краще видно на відстані! Так буде і з Ющенком!

Найбільше бісило карликів з кремля те що з ними ніхто не погоджував вихід народу на Майдан і порушення багаторічної корупційної схеми про продаж газу у Європу між кучмо-януковичами і путинятами і про міфічні 50 доларів за 1000 кубів газу для України. По 50 вони продавали собі, а дальше у Європу, продавали по 250-300 і більше. А після ділилися "по-братськи". А коли схему зруйнували події 2004 - тут путинята і янучари і образилися по повній програмі.

Anonymous

Роман21-01-2010 09:26

І ще,Угрофиннотатаромонголокацап Проглянь офіційний сайт «Совета Федерации» (Федерального собранія РФ) (http://www.council. gov.ru/inf_ps/parlisurvey /2008/07/74/item3440.html), чи видання Федерального собранія РФ «Парламентской газеты» (www.pnp/ru). А, наприклад, у виданні інституту національної стратегії РФ «Агентство политических новостей» така собі експертна група «Москва — Киев» 6 березня ц. р. у доповіді «Политический кризис на Украине и возможная стратегия России» таким чином піклувалася про Україну: «Мы полагаем, что проект «Украина» (для них наша держава — це лише проект) на сегодняшний день исчерпал себя политически, экономически и культурно-идеологически, сделав невозможным сохранение единой страны в управляемом виде в существующих границах... Вывод: России нужно перестать поддерживать чужие враждебные проекты и начать реализовать свой, основанный на консолидации пророссийского сегмента, все еще значительного на Украине... В то же время, обостряющийся социально-экономический и постепенно заводящий Украину в тупик политический кризисы дают России уникальный шанс — возможно, последний — вернуть эту страну, по крайней мере, исторически связанную с Россией ее часть, в сферу своего влияния». То що, не надоїла пісня?

Anonymous

Роман21-01-2010 09:24

Угрофиннотатаромонголокацап21-01-2010 00:01 А ти запитай в Медведева, чи не набридло йому. На йлгл сайті є подяка працівникам ФСБ за те, що недопустили Україну в НАТО.

Anonymous

Sl21-01-2010 02:34

Трохи засміливо автор говорить про політику Президента.Її не було. Ніякої.Виключно риторика і акцепти.

Anonymous

Угрофиннотатаромонголокацап21-01-2010 00:01

Подобные статьи, еще одно подтверждение, что Украина - антирусский проект, и без России Украина немедленно умрет. Что бы не происходило - виноваты москали. А на себя посмотреть, господа украинцы, слабо? 1000 лет угнетали, и опять 18 лет зарятся и козни плетут клятые кацапы. Не надоела песня?

Anonymous

Сидор20-01-2010 21:22

Артем неважно в какой позе стоял Ющенко, карлики просто хотят продавать энергоносители и независить от эротических фантазий одержимых. Просто бизнес, ничего больше. Ющенко же в любом договоре с Россией видит угрозу суверенитету.

Anonymous

Sarah20-01-2010 20:36

Нема гріху, крім дурості

І Возняка премудрості

Дістали нас усіх

Він "патріот" прославлений,

Яценюком вос*хвалений

Старається для всіх

Anonymous

Uvazhnyj20-01-2010 18:45

Знову п.Возняк повторює чужі думки (див. інтервю Анатолія Стрєляного на Радіо Свобода : Ющенко поміж Мазепою і Петлюрою

Anonymous

Артем20-01-2010 18:28

До речі цікаво, за що продасть Янек визнання Південної Осітії і Абхазії? Певно, віміняє на поступки в ціні на газ. І видасть за "перемогу".

Anonymous

Артем20-01-2010 18:24

Згоден з автором. Ющенко не догодив карликам, бо стояв занадто рівно. Не гнувся по-холуйськи як Віхтур Хвьйодорович і не сміявся запобачливо як Юлія Вальдемарівна з босяцьких жартів.

Anonymous

pakukr20-01-2010 18:15

Жаль, что властители дум на уважаемом ресурсе остаются в плену давно отживших конструкций.

Тарасику-телесику, промой глазки горилочкой, зйишь сальца та заспивай так сумненько.

С такими пропагандистами нам Украину не поднять, в Европу не продвинуть. Будем себе на Маковке медленно и уныло отплясывать на гробах.

Anonymous

Сидор20-01-2010 17:53

Какой бой, какая война!? Автор живет в плену черно-белой картины постсоветского мира. Ющенко может и станет новым Мазепой но лишь для тех самых 5% населения Украины. Для всей страны плоды его деяний мы увидим очень скоро, с постройкой Северного и Юж. потоков Украина будет терять деньги на транзите, и утрачивать свой единственный козырь ГТС. Россия вынуждена строить обходные пути именно из-за политики Ющенко бессмысленной и бесполезной.Кто хочет иметь дело с таким недееспособным партнером как Ющенко.

Anonymous

grosh20-01-2010 16:40

Немного перефразируя известный анекдот:

Россия хотела поставить Украину на колени, но Украина продолжала лежать.

Загрузка...
Останні новини Zaxid.net