Хто стане президентом України?
18-01-10 04:07
Фото:
Хто стане президентом України?
|
||
Вибори президента України. Перший крок зроблено – 17 січня українці визначилися у своїх вподобаннях з-поміж 18 кандидатів у президенти або зробили вимушений вибір.Офіційні результати ще не оприлюднено, однак вже зараз вимальовується доволі чіткий розвиток подій. Хоча хто стане президентом України - зараз справді важко спрогнозувати. Ми вже точно знаємо, що другий тур виборів відбудеться. Немає сумнівів і щодо двійки учасників фіналу президентських перегонів. Національний екзит-пол таки показав передбачений експертами результат: перший Віктор Янукович - 31,3%, друга Юлія Тимошенко – 27,1%, далі йдуть Сергій Тігіпко – 13,4%, Арсеній Яценюк – 7,8% голосів, Віктор Ющенко – 6%, Володимир Литвин – 2,4%, Петро Симоненко – 2,8%, Олег Тягнибок – 2,2%, Анатолій Гриценко – 1,7%. Водночас дані ЦВК свідчать, що у виборах взяло участь майже 67% виборців, отже, вибори відбулися.
Перший тур виборів президента України відбувся Слід очікувати, що заяви про невизнання результатів виборів ще звучатимуть, як от з вуст члена фракції блоку Литвина у парламенті Олега Зарубінського. Політолог Володимир Фесенко зазначає: «Це робитимуть хіба лише кандидати другого ешелону, які вважають, що їм погано порахували голоси… Вже зараз є дискусії між соціологами щодо даних екзит-полів, адже різниця між ними для ключових кандидатів – Януковича та Тимошенко – сягає і до 10%. Отже, нам доведеться чекати офіційних результатів». Зі слів політолога Юрія Шведи, очікувати оскаржень результатів першого туру виборів таки варто, але вони «не вплинуть на реальні результати виборів». «Якщо не було серйозних фальшувань, то, очевидно, результати офіційні мали б збігатися з більшістю підсумків роботи екзит-полів. Схоже на те, що вони доволі об’єктивні», – зазначив експерт. Політолог Анатолій Романюк теж стверджує, що кандидати на президентське крісло, які не змогли пройти до другого туру, не оскаржуватимуть результатів голосування 17 січня. Водночас Романюк, відповідаючи на запитання ZAXID.NET про те, хто з кандидатів, які, за попередніми даними, не вийшли в другий тур, має реальні шанси «провести» свою політичну силу до парламенту, зазначив, що це безпосередньо залежатиме від того, коли ці вибори відбудуться: «Якщо брати до уваги результати, які показало голосування у першому турі виборів президента, то шанси є у Тігіпка, Яценюка та, можливо, Ющенка». Водночас Романюк уточнив, що Ющенко очолить нову політичну силу, сформовану на базі «Нашої України». У продовження теми можна подати слова політолога Володимира Цибулька: «Насправді для кандидатів другого і третього ешелону у цій кампанії були інші цілі: хтось хотів засвітитися, хтось працював на парламентські та місцеві вибори. Тому навряд чи хтось із них буде оскаржувати результати першого туру». Щодо різниці у результатах екзит-полів, то, на думку політолога, це зараз не має надто принципового значення, оскільки у другому турі ми побачимо Тимошенко та Януковича.
Найбільше запитань до лідера Експерт Олексій Антипович своєю чергою наголошує, що найбільше запитань у нього викликають попередні результати лідера опозиції Віктора Януковича. «Різниця між Тимошенко і Януковичем за результатами фонду «Демократичні ініціативи» становить 4,5%, а за іншими дослідженнями – фактично 10%. Відтак пояснення похибки у 10% немає. Якщо дійсним буде останній результат – різниця у 10%, то за три тижні Тимошенко буде непросто подолати цей розрив». Олексій Антипович запевнив ZAXID.NET, що результати кандидатів третього ешелону – тих, які набрали менше 3%, – у всіх екзит-полах практично однакові. «Фактично всі результати відповідають тим відсоткам, які були раніше: Яценюк – 7%, Ющенко – 6%, Симоненко – 3%, Литвин – 3%, Тягнибок – 3%, Противсіх – 2%. Результат Сергія Тігіпка – понад 13% по всіх екзит-полах – це нормальний результат. Зрозуміло, що він трохи послабив рейтинги Віктора Януковича, адже в нього так само активний електорат на Сході». Цілком прогнозованими для експерта виявився результат, якого досягла у першому турі чинний прем’єр – 25-27% – за даними різних екзит-полів. «Результати Віктора Януковича – інша річ, адже за різними екзит-полами у нього від 31% до 35-37%. Отож, питання в офіційних результатах першого туру, адже саме тоді стане зрозуміло, чи має Янукович 31%, як про це свідчить опитування фонду «Демократичні ініціативи», чи 35-37%, як про це кажуть інші соціологічні центри», – сказав політолог і додав, що не виключає оскарження кандидатами результатів першого туру виборів президента в Україні.
Другий тур несподіваний Якими б не були результати першого туру, попереду – другий. І головне те, кому віддадуть свої голоси виборці, які не голосували за Януковича чи Тимошенко. «Розклад» може бути цілком непередбачуваним. Соціологія Центру політичних досліджень, яку було проведено у грудні 2009 року, показує, що значна частина так званого націонал-демократичного електорату може віддати голос опозиційному Януковичу. Експерти стверджують, що головному регіоналу у другому турі може перепасти 25% голосів Костенка; 15% голосів Литвина; 71,4% - Симоненка; 26,3% - Тігіпка; 1,1% -Тимошенко; 11,5% - Тягнибока; 6,8% - Ющенка; 12,2% - Яценюка. Його ж основна суперниця, Тимошенко, може отримати 86,4% голосів Гриценка; 50% голосів Костенка; 70% - Литвина; 14,3% - Симоненка; 57,9% - Тігіпка; 76,9% - Тягнибока; 76,8% - Ющенка; 3,65 - Януковича; 84,7% - Яценюка. Політолог Юрій Шведа зазначає: «Щодо долі Тимошенко у ІІ турі – треба дивитися, як розподіляться голоси кандидатів, які зайняли третє та наступні місця, зокрема, як поведеться Сергій Тігіпко, який набрав понад 13%». Володимир Цибулько, аналізуючи, як проголосує електорат, який не віддав свої голоси 17 січня за Тимошенко та Януковича, зазначив, що це надто складний прогноз: «Якщо у першому турі це було романтичне голосування, і люди голосували, щоб дорікнути владі, то в другому турі все буде набагато серйозніше. І якщо Тимошенко зможе не лише показати, які реформи здійснювати, а й представити команду, яка їх реалізовуватиме, то це ще питання, яким буде результат голосування у другому турі». Ще до офіційних результатів голосування лідери перегонів – Янукович та Тимошенко - почали роздавати обіцянки виборцям своїх опонентів. Янукович обіцяє врахувати всі їх сподівання, що були обумовлені в передвиборчих програмах та виконувати «помаранчеві гасла». Тимошенко також запевняє, що зреалізує сподівання прихильників Тігіпка та Яценюка та об’єднає демократичні сили. |
||
|
Коментарі[124]
Найновіші | Найстаріші | Найпопулярніші
Показати:
10
20
50
100
Усі
Danny до Семьонича
Ніфіга! Це положення давно скасували! Якщо 44 млн проголосує проти всіх, а 3 чели - за одного, 4 - за другого, то президентом стане другий, а противсіхів "пропорційно розподілять". Така-от ...ня, малята...
Для повторних виборів тре хіба шоб всі кандидати зняли свої кандидатури
17:36, 04.02.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Жека
Памятка-словник для лохтората Януковича
Голосовать за Януковича – держать мазу
Голосовать на дому – больничка
Избирательная урна – параша
Избиратель Януковича – лох
Избирательная кампания – тёрки
Выборы – сходняк
Председатель избирательной комиссии – кум
Избирательный бюллетень – ксива
Кабинка для голосования – шконка
Второй тур голосования – вторая ходка
Выдвижение Януковича Кандидатом – «зуб даю!»
Поражение Януковича во втором туре – «век свободы не видать!»
Фальсификация голосования – «попишу-порежу!»
Победа Януковича во втором туре – амнистия
Государственный язык – блатная феня
Вектор государственного развития – «на свободу – с чистой совестью!»
Государственный бюджет – общак
Ющенко - использованый гондон.
13:58, 01.02.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Ольга
San. "Великі справи здійсюються не відразу"- Софокл. Неможна було не підтримати Українського Президента. Він би відминив політреформу, розпустив раду, набрав український уряд і пішли би дальше. То був шанс для України
12:02, 28.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
San
Роман > Ви ще не зрозуміли? Ющенко говорить:
Отож-бо й воно, що воно тільки говорить. Коли ви вже навчитеся судити по вчинках, а не словах? Ющенко п'ять років проспав, дискредитував ідеї Майдану і фактично забезпечив перемогу Януковича.
04:33, 28.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Семён Семёныч
"Що було б , якби половина виборців проголосувала проти всіх?"
Выборы были признаны несостоявшимися. Все участники этих выборов в повторных выборах принимать участие не имели бы права.
А избиратель заплатил бы из своего кармана за ещё одни выборы. Не слишком ли дорого стоит такое ФЭ?
01:30, 28.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Ніксон
Так, згоден. Не треба плакатись. Адже голосували - і мали вибір голосувати за одного 18 кандидатів. У них були програми - алі виборці голосували не за програми, а за відомі обличчя Бандюковичів і Тимошонків. Треба зрозуміти, що чим довше будемо голосувати за красиві гасла, а не ідейні програмні цінності, тим довше країна житиме в умовах тотальної корупції і злиднів. Я за Юрія Костенка.
00:07, 28.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Роман
Не треба нам плакатись, а єднатись та працювати.Член Організації Українських Націоналістів і в’язень концтабору Аушвіц П.Мірчук опублікував глибоке поучення одного старенького єврея, приятеля українців. На його зауваження, що боротьба українців за визволення важка, бо ми маємо багато ворогів, він відповів: "Я знаю історію й положення українців. Це правда, що вас не люблять москалі, поляки, мадяри, румуни, загал жидів. Але вас любять литовці, білоруси, хтось з німців, французів, інших. А хто в світі любить жидів?(див далі)
Ніхто! А ми це знаємо і — вперто йдемо вперед, ліктями розпихаючи тих, що нас спиняють. А як хтось зловить нас за руки, ми всі разом кричимо на весь світ: ",Ловіть антисемітів! Бийте антисемітів, бо вони ось громлять жидів!" І нам дорога звільняється. А що робите ви, українці? Як лиш побачите перешкоди перед собою — завертаєте і плачете: "Ой, яка гірка наша доля! Ніхто нам помогти не хоче!" Отак ви ні кроку вперед не підете."
16:27, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
ольга
“Президент -це обличчя України. Патріот, що уособлює український менталітет, світогляд і прагнення. Стратег, якому громадою доручено формувати місце України у світі, захищати її інтереси в мирний та воєнний час.” Як же нас приспали, що мусимо вибирати чи вовка в овечій шкурі чи хижого вовка. Де ще є нації, які свого затопчуть, не згуртуються навколо нього хочаб для того , щоб не давати радості хижій державі? І ніякої опозиції ні при тій ні при тому не буде
15:25, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Роман
Ольга27-01-2010 14:15
Що було б , якби половина виборців проголосувала проти всіх?
Пані Олю, вони ж закон робили під себе, то згідно закону, хто набере більше, той президент, навіть якщо за проголосує 3 чоловіка. А ось морально жоден не зможе казати, що його вибрав народ.
14:21, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Ольга
Що було б , якби половина виборців проголосувала проти всіх?
14:15, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Роман
Андрій27-01-2010 12:06 “однозначно за Юлю”
Пане Андрію, в УП є стаття “За більше зло”, де пишеться, що коли ми оберемо Тимошенко, то: “страну накроет волна той самой полуправды и массовой имитации всего и вся. Имитации демократии, имитации социальных и экономических реформ, имитации независимости. Созданная, таким образом, иллюзия движения вперед снова погрузит страну в инертность и сонливость”. Тобто ми маємо “выбор между ужасным концом и ужасом без конца”. Якщо ж президентом стане Янукович, то це швидше мобілізує та об”єднає людей проти антиукраїнських сил.
14:04, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Svetlana (Київ)
ГІСТЬ, остання цитата про рабів просто в яблучко. На жаль, саме так…
Андрію, чудово розумію Вашу точку зору, але не поділяю її. На парламентських виборах я вже голосувала за Юлю, про що тепер дуже шкодую. Так, вона красива, розумна і амбіційна, але на цьому різниця між нею та Януковичем закінчується. Останнім часом Тимошенко нагадує мені якогось кіборга, мета якого будь-якою ціною обійняти найвищу посаду в Україні. За її привабливою зовнішністю та солодкими обіцянками ховається абсолютно порожня душа та холодне серце. Історія нас розсудить, але я впевнена в тому, що ми всі не один раз згадуватимемо Ющенка – його щирість, повагу до людей, патріотизм, але буде пізно... Наш народ зробив величезну помилку!
13:14, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Андрій
До Світлани. Завжди вірив у киян, не треба так про них. Київ - колиска української цивілізації і нею залишиться назавжди.Хоча і ми, галичани, прагнемо називатися українським П’ємонтом і маємо на це підстави. Україна була, є і буде, хто б не став президентом. І в цьому полягає мій оптимізм. А щодо теперішнього вибору - однозначно за Юлю, не тому, що вона найкраща, а тому, що прогнозована. Вона фактично на олімпі менеджменту держави десяток років, і поки-що не продала Україну, а навпаки відібрала від злодіїв чорноморський шельф, не дала прихватизувати українську ГТС, відібрала Криворіжсталь і нагород бандитам не роздавала. Це її реальні кроки на захист України.Тому й плещуть язиками її недруги про її "проросійськість", бо чим же її принизити в очах як мінімум чверті українців, що її підтримують. Тому, якщо Ви справжня патріотка (в чому я не сумніваюсь з ваших коментарів), ви її підтримаєте цього разу. Хоча б з пинципу, щоб на Україну не кивали пальцем африканці, що там дожилися до судимого президента.
12:06, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Павло
Кожний, хто голосуватиме у другому турі, має на плечах голову, тож хай і міркує за кого голосувати, зважує всі "за" та всі "проти". Це і право, і вибір. Я - "проти всіх". У 1999 році Захід вже підтримав Кучму проти Симоненка, що він за другі 5 років зробив? Треба пояснювати?
11:58, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Павло
Кожний, хто голосуватиме у другому турі, має на плечах голову, тож хай і міркує за кого голосувати, зважує всі "за" та всі "проти". Це і право, і вибір. Я - "проти всіх". У 1999 році Захід вже підтримав Кучму проти Симоненка, що він за другі 5 років зробив? Треба пояснювати?
11:54, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
ГІСТЬ
Колись народ жив за таким "Життя не має ціни, а воля дорожча за життя.
Або волю здобути, або дома не бути." А зараз душу й тіло положить за ковбасу і солодкі речі. "У рабов не бывает национальных идей, их удел - "пустынная идеология": таскаться среди миражей в поисках "рая" и найти вместо него могилу"(Ходос)Країна ще не готова була к самоідентифікації І ДО УКРАЇНСЬКОГО Президента.
11:05, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Роман
І справа тут навіть не в Ющенку. На сайті http://www.from-ua.com/ провели опитування
Если бы в выборах президента участвовала историческая личность, за кого бы Вы проголосовали?
За князя Владимира 14.5% (259)
За Богдана Хмельницкого 12.2% (218)
За Роксолану 1.6% (29)
За гетмана Мазепу 7.5% (134)
За Екатерину II 18.8% (337)
За Тараса Шевченко 4.1% (74)
За Ленина 5% (89)
За батьку Махно 8.7% (156)
За Соньку - золотую ручку 2.7% (49)
За Сталина 24.8% (444)
Ось і маєте українців. Кожен народ має те, на що він заслуговує
09:15, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Роман
San27-01-2010 03:10Панове, з якого дива ви вважаєте Ющенка - патріотом?
Ви ще не зрозуміли? Ющенко говорить: “Батурин, Мазепа, Бандера, голодомор, нація, Церква”, а від вас наче “горохом об стіну” відскакують ті цінності, перед якими інші народи схиляють голови.
09:06, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
San
Панове, з якого дива ви вважаєте Ющенка - патріотом? Тому що він сам себе так назвав?
03:10, 27.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Гість
Невже не заслужив на нашу підтримку той, який дав країні можливість постати з попелу, відродити свою історію, пам'ять, зрештою, українську душу. Безумовно, можна скільки завгодно дорікати йому за низку кроків, які заслуговують на критику, але чи не ризикнули ми через нашу прискіпливість, розчарування персоною та небажання або невміння пробачати, загубити цілу країну?
Чи не піддамо ми рідну Батьківщину такою непримиренною позицією до окремих прорахунків смертельному ризику зникнути з мапи світу, згинути у часі і просторі? Чи переживе Україна навалу біло-блакитно-червоної орди?Світлана права, Ющенко нас недооцінив.
15:42, 26.01.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
|
||


