|
Новини за темою
|
Криму і Донбасу треба дати можливість відокремитись від України, - Андрухович
23-07-10 18:20
Фото:
Криму і Донбасу треба дати можливість відокремитись від України, - Андрухович
|
|
Український письменник Юрій Андрухович заявив, що Крим і Донбас політично є частиною російської нації, тому потрібно дати можливість цим регіонам відокремитися від України."Якщо ще колись станеться таке диво, що в Україні знову переможуть, умовно кажучи, помаранчеві, то потрібно буде дати можливість Криму і Донбасу відокремитися. Зараз вони цього не зроблять, тому що сьогодні їхні люди сидять при владі в Києві. Але я майже не вірю в те, що помаранчеві коли-небудь прийдуть до влади", - цитує Андруховича УНІАН. Письменник також розповів, чим Крим і Донбас відрізняються від решти регіонів України. "Політично це інша нація. Я вже зараз етнічних моментів не торкаюся, тільки політичних. Політично це частина російської нації. Я не хочу сказати, що всі поголовно там такі, але тій українській меншині, яка там є, простіше запропонувати еміграцію сюди, тому що вони і так там загнані в кут, постійно переслідувані, не можуть реалізувати жодного проекту", - зазначив він. Він зауважив, що в Донецьку не проходить навіть така річ, як привласнити університету ім'я їхнього земляка Василя Стуса. "Тобто там апріорі агресивно заблоковано будь-який український рух. Він заблокований не в результаті якихось репресій, а тому що дійсно цього не хоче тамтешнє населення. Воно чуже Україні. Україна йому чужа і нецікава, щонайменше байдужа", - додав Андрухович. "Написи в маршрутках на зразок "Немає грошей - плати гривнею" зайвий раз свідчать, що там концентрація ментального несприйняття всього, що пов'язано з українською незалежністю", - наголосив письменник. Андрухович також вважає, що територіальна цілісність України насправді є ілюзорною. "Ми постійно тішимо себе якоюсь ілюзією територіальної цілісності, якої й так немає. Вона існує сьогодні тільки завдяки тому, що їхній хлопець сидить у Києві на престолі. Тобто одна сьома України робить свій вирішальний внесок у те, як жити країні в цілому . Тому я б не відмовлявся від такого проекту і не робив би взагалі цю прокляту цілісність якоюсь догмою ", - заявив він. На запитання про те, що, можливо, ці регіони просто неправильно українізували, Андрухович відповів, що жодного разу там не було якихось репресій, тиску. "Навпаки - все, що намагалися застосувати в цих регіонах, робилося через позитив. Але якщо у людей викликає відчуття насильства, наприклад, український дубляж у кіно. Не те, що їх силою заганяють у концтабір і змушують вивчати українську мову, а просто запрошують до кіно подивитися фільм і заодно потроху навчитися розуміти мову. Як на мене, більш правильної українізації, ніж через кіно і телебачення, бути не може", - заявив письменник. На його думку, найбільш компромісною фігурою в історії незалежності був Віктор Ющенко: це і був проект на об'єднання Західної і Східної України. "Тому що він зі Сходу, без радикалізму, по суті людина радянська, але водночас, не чужий українському, від природи україномовний. Але в результаті політичної боротьби з нього зробили націоналістичного монстра, а для донецьких він взагалі став якимось фашистом, нациком. Тобто навіть настільки компромісний, об'єднувальний варіант не спрацював ", - заявив він. "Я ніколи не підраховував спеціально, але, як то кажуть, на око - наш проукраїнський політикум без цих двох регіонів на кожних виборах мав би десь понад сімдесят відсотків. Тобто була б така міцна проукраїнська більшість у парламенті, міцна проукраїнська влада і західний вектор був би поза дискусій ", - резюмував він.
|
||
|
Коментарі[76]
Найновіші | Найстаріші | Найпопулярніші
Показати:
10
20
50
100
Усі
azbsd
Потдерживаю эту идею....сколько можно жить в этом совке из-за идиотов?Если народ не хочет жить в Европе а хочет жить в совке в россии...если народ тошнит от укр.языка,истории,укр.героев пусть присоединяются к россии восстанавливают ссср делают все что угодно....только без УКРАИНЫ
18:04, 18.09.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
vo
e....e Криму і Донбасу треба дати можливість відокремитись від України!!!!!!
06:05, 15.09.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
kkk
100%+++++++
06:00, 15.09.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Nik
Добрый день,если таких балбесов слушать и читать то грош нам цена.Это его нада отделить от Украини и забыть о нём.Эти галытчяне незнают как уже обратить на себя внимание,неудачник одним словом.
17:08, 03.09.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
сурок
не мог украинец это написать.
17:57, 07.08.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Крайній
А Адєсская область присоединится к Израилю не хочет?
13:49, 25.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
_______
Одесская обл. тоже хочет быть с РОССИЕЙ.
02:14, 25.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
x
Права Людини в Україні
http://khpg.org/index.php?id=1207561218
14:36, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
житель и ценитель украины и культуры
предлагаю лишить "Українського письменника Юрія Андруховича" звания писателя Украины и выслать в мосляндию, ибо он посягает на целостность территории Украины (согласно конституции Украины).
14:27, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Микола М.
Невіть якби Мостиська оголосили суверенітет, там Європи і демократії не буде. Люди добрі, ми народились і виросли в совєтському таборі, наші батькі також, а в Донбасі ще й діди і прадіди. Ми не станемо інші, бо ми не знаємо іншого, поки не почнемо їздити по світі і бачити інше життя. Ізоляція України - ось наша проблема. Ми перетворюємось в зашорених фобічних звірят, які всіх бояться і вважають ворогами, в той час коли світ розкішно насолоджується свободою. Під світом не маю на увазі Узбекистан, Білорусь, чи Туркменістан.
Майже в кожній країні є великі розбіжності між регіонами. Ми гамерики не відкрили. Всі собі з цим якось дають ради. Або і ні.
Я розумію Пана Юрія. Я таж нетерплячий і хотів би побачити за свого життя відкриті кордони і вільних людей.
13:42, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Serge
Погоджуюсь з "матківським"
13:29, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Serge
А як бути з Харковом, ОДесою, Херсоном, Миколаєвим, Запоріжжям, Дніпром-?
13:28, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
матківський
На жаль,Андрухович помиляється.На місці України хоч з кожного села державу зроби,нічого не зміниться.В чому різниця між депутатами чи керівництвом українських та пісуарних місцевих рад,окрім риторики.Тут до того люблять українську землю,що готові вигнати з неї на заробітки всю людність,там настільки люблять Росію,що готові пригнати до неї усю людність з Пісуару,в результаті схід і захід однаково безлюдні.Кожна громада в Україні вибирає в очільники своїх найгірших представників.Якщо Харків стане незалежною державою,її президентом стане Допа,а прм"єром Гепа і далі будуть знущатися з харків"ян,теж саме будь яке місто,село та регіон України.Кого б не вибрали у Львові,він все-одно обиратиме своїх краян до нитки.
13:19, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Микола М.
Думаю Андрухович лоскоче Схід, провокує. Він добре знає, що Донбас і Крим не стільки російські як совєтські і він добре розуміє, що відокремлена Західно-Центральна Україна до Європи просуватись не буде, не тільки тому що там нас ніхто не хоче, але і тому що в нашому суспільстві європейські ідеї на третьому плані. Львів не є набагато менш совєтський ніж Донбас, тільки та совєтська ментальність має українську націоналістичну обгортку. Всередині совєтизм. Основні ідеї, які сьогодні витають по Львову - це не євроииейські ідеї. Львівяни навіть не спроможні захистити якусь історичну камяницю в центрі міста, а де там європейські цінності. І захистити вони її не можуть перед тими ж нібито європейськими львівянами. Андрухович знає, що ситуація виглядає безнадійно (поки що), і що ми помрем не в Парижі... ну хіба що комусь вдасться втекти з нашого концтабору. Я б теж хотів, щоб було краще, але нажаль...
12:52, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Андрей Харьков
Да не решила Россия этих проблем. Реально они не намного дальше нас ушли, и не удивительно, народ такой же точно. Единственно что их элита более компетентна в управлении государством. Не наш колхозный бухгалтер, который дал чиновникам все права и освободил от контроля
12:14, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Victor
Россия решила проблему проще: российская армия - бандитская. Так что агрессивным украинским мальчишкам там самое место!
11:50, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Андрей Харьков
Ну что же вы так воевать то боитесь? Стыд то какой.Определенный процент мальчишек рождается с повышенной агрессивностью, и если им не дать возможность добровольно защищать свою страну, обязательно пойдут в бандиты. Оно вам надо? Главное что бы армия была контрактная
10:37, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
морпех
бля східняки дограються і підуть на корм в гарячі точки рашки як це було не раз. зараз женете на Західну Україну але що б ви на колінах не приповзли на Галичину коли вас ваші брати так наклонять що ви місця собі не найдете в вашому долбаному даунбасі Вже перші ластівки є і все почнеться з криму а там треба буде і остальні точки перекривати.. бля лаптеві ви дауни.
09:24, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Сашко
Хай найух відділяються. Вони і найух непотрібні в Україні. А москалям знадобляться - відпралять в Чечню, там донецьким хлопцям швиденько "обрезание" зроблять.І буде мусульманський ПІСУАР.
09:07, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
Виктор
Любый bomko! Это ты в галицайщине за клавой такой смелый. А кореш твой согласен подбирать любое говно в Крыму и на Донбассе. И подбирает за копейку малую. Крым и Донбасс за восстановление исторической справедливости. Лемберг польский город.
09:07, 24.07.2010 |
відповісти |
Цитувати |
поскаржитись |
подобається(0)
|
||


