На каналах Інтер, НАШ і NewsOnе виявили порушення у висвітленні виборчої кампанії

Нацрада з питань телебачення зафіксувала незбалансованість та передчасну агітацію в ефірі телеканалів

Євген Мураєв на каналі НАШ агітував за себе ще до того, як зареєструвався кандидатом

Робоча група з нагляду за дотриманням виборчого законодавства медійними організаціями, створена при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, зафіксувала ознаки порушень виборчого законодавства в ефірі телеканалів NewsOne, «Інтер і «МаксіTV».

Як йдеться на сайті Нацради, телеканал NewsOne у період з 30 січня по 3 лютого поширив серію передач, присвячених лише одному з кандидатів на посаду глави держави — Юрію Бойкові (43 серії загальним хронометражем 52 хвилини).

Також із 30 січня до 5 лютого в випусках новин транслювали сюжети, присвячені висвітленню виборів, героєм яких також був лише Бойко, а діяльність інших кандидатів у зазначений період у передачах новин не висвітлювали.

За даними регулятора, телеканал «Інтер» також подав у новинному сюжеті передвиборчу програму кандидата Юрія Бойка, що є порушенням закону України «Про вибори президента України», адже агітацію не можна розміщувати в новинах.

«На телеканалі «МаксіTV» (мовить під логотипом НАШ, – ред.) кандидат на посаду глави держави Євген Мураєв ще до того, як був офіційно зареєстрований кандидатом у ЦВК, розповідав про свою діяльність як кандидата, це є політичною агітацією», — зазначила Нацрада.

Регулятор звернеться до цих телеканалів задля отримання роз’яснення про причини виходу в ефір таких матеріалів. Також ці інформацію про ці випадку передадуть на розгляд та отримання висновків незалежній експертній раді, Національному агентству з питань запобігання корупції (НАЗК) і Центральній виборчій комісії.

Крім того, каналу NewsOne закинули оприлюднення результатів соціологічних опитувань без зазначення всіх необхідних даних, передбачених законом. Зокрема, йдеться про метод опитування, точне формулювання питання, замовника, статистичну похибку. Такі ж порушення, за словами учасника робочої групи медіа-експерта Діани Дуцик, були помічені в ефірі телеканалу «112. Україна».

Нацради також виявила порушення в ефірі телеканалу «Прямий» – показ програми «Юлія Литвиненко: ставлю запитання» адже журналістка, яка веде програму, вже є кандидатом на посаду президента.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук