Шеф-редактора вінницької філії НСТУ звільнили після схвального сюжету про УПЦ (МП)

Автор сюжету, який «порушує журналістські стандарти», отримав догану

17 січня

Шеф-редактор новин вінницької філії Національного суспільного телебачення України (НОТУ) «Новини UA: Вінниця» звільнений за згодою сторін через хвалебний сюжет про Московську церкву. Про це 17 січня повідомив галузевий Detector Media.

Як повідомляється, автор сюжету «про приїзд у місто архиєпископа УПЦ МП Варсонофія, який прибув для постійного служіння замість митрополита Вінницького і Барського Симеона» отримає догану, а шеф-редактор - звільнений за згодою сторін.

Сюжет вийшов 18 грудня в ефірі телевізійної програми «Новини», а також у випуску новин на хвилях «Українського радіо. Вінниця».

У самій же НСТУ зазначили, що в сюжеті «не був дотриманий баланс думок, були порушені журналістські стандарти точності і повноти подання інформації».

«Матеріал однобокий і компліментарний, має велику кількість узагальнень і не висвітлює жодної іншої позиції, окрім позиції Української православної церкви Московського патріархату. Зокрема, в сюжеті не подана критично важлива інформація про приєднання до Православної церкви митрополита Симеона і не наведено факти, що передували приїзду архієпископа Варсонофія у Вінницю», - йдеться в повідомленні.

«Уся команда Суспільного мовника просить вибачення у глядачів та слухачів за неповне подання інформації та недотримання журналістських стандартів у цьому сюжеті», – йдеться у заяві, опублікованій НТСУ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
40 гектарів лісу в Рудному можуть віддати під приватну забудову
«Менти» і «авторитети» у виборчих перегонах
У Миргороді депутата-«радикала» засудили до 10 років в’язниці за вбивство «свободівця»
ПРОПОЗИЦІЇ ПАРТНЕРІВ