У російського каналу RT можуть відібрати ліцензію за «проросійське» висвітлення новин з України

СвітРоман Ганкевич, 10 листопада 20140

Британський медіарегулятор Ofcom попередив російський телеканал RT (Russia Today), що може позбавити його ліцензії через «проросійське» висвітлення новин з України.

Про це повідомляє українська служба ВВС.

«Ми визнаємо, що TV Novosti (телеканал RT) надає інформацію з російським бекграундом і хоче висвітлювати новини з російської точки зору. Тим не менш, усі новини мають висвітлюватися неупереджено і бути адекватними суті програми», - йдеться у рішенні регулятора.

Повідомляють, що претензії стосуються фрагментів новин від 1, 3, 5 і 6 березня 2014 року, у яких обговорюватися події в Україні. У Ofcom переколнані, що RT «не забезпечив неупередженість, що вимагається відповідним законодавством».

«Ми дійшли висновку, що власник ліцензії не відобразив у достатній мірі позицію української сторони. Таким чином, ми ставимо до відома TV Novosti, що у випадку порушення принципів неупередженості у майбутньому регулятор може вжити подальших заходів, аж до встановлених законом санкцій», - йдеться у рішенні.

Представники телеканалу раніше заявляли, що не згодні зі звинуваченнями в упередженості.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук