Цього року у Львові IV туристичний форум «Перемагай з левом!» на тему «Діловий туризм та мега-події: починай та перемагай!» пройде в новому місці – стадіон «Арена Львів».
Форум проходитиме 21 – 22 листопада 2012 р.
Зі слів організатора форуму Андрія Сидора, участь у форумі платна. До 1 листопада можна було зареєструватись за 800 грн, з 1 листопада 1 000 грн. Також можна реєструватись на один день чи окремі сесії форуму.
Програма форуму:
Середа, 21 листопада
9:00 - 9:50 Реєстрація учасників
10:00 - 11:30 Офіційне відкриття
Модератор Форуму: Ярослав Притула, К.ф.-м. н., доцент кафедри міжнародного економічного аналізу і фінансів, науковий секретар Львівського національного університету ім. Івана Франка
Паралельна сесія 1.“Які завдання стоять перед новими туристичними напрямками? Які тенденції спостерігаються на ринку?” Доповідачі: Нік Грінфілд: “Тенденції туризму 2012”
Індустрія туризму в Європі змінюється зараз значно швидше, ніж коли-небудь. Технології й транспорт в поєднанні з новими ринками та туристичними напрямками доводять, що навіть в складних економічних умовах люди продовжують подорожувати. Постає питання - хто, як, чому і де? Нік Гріндфілд з Європейської Асоціації Туроператорів висвітлить основні тенденції туристичного ринку 2012.
Пол Кеннеді, голова ради директорів Centaur Travel Group, Centaur Exhibitions; радник зі стратегічного розвитку The Meetings Show UK. 2004-2009 – відповідальний за такі міжнародні виставки ділового туризму як EIBTM, CIBTM, GIBTM, AIME та AIBTM у Reed Travel Exhibitions.
Сесія питань-відповідей/панельна дискусія:
11:30 – 12:50 Паралельна сесія 1. “Мега-події: Євро-2012. Олімпійські ігри – 2012”. Доповідачі: Нік Грінфілд: "Досвід Лондона 2012: факт, фантазія і досягнення"
Лондон 2012 проявив себе більш ніж успішно, та яке це має значення для туризму? Який є безпосередній вплив подій такого масштабу на місто? Нік Грінфілд з Європейської Асоцаіції Туроператорів запрезентує перші висновки та результати проведення Олімпійських ігор.
Олег Засадний: "ЄВРО-2012 у Львові".
Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
13:00 – 14:00 Перерва на обід
14:00 – 17:00 Паралельна сесія 1. “Конференції та зустрічі, виставки, торгові ярмарки, інсентиви, корпоративні, спортивні та культурні заходи – яким чином діловий туризм та мега-події забезпечують конкурентоспроможність туристичного напрямку”
Доповідачі: Том Халтон: "Львів і Україна - чи готові ви отримувати вигоду від ділового туризму та подій?"
Сьогодні діловий туризм та організація подій є однією із найбільш динамічних, унікальних та цінних галузей світу. Їїї економічний та соціальний вплив на розвиток міста є значним, водночас уряд та самі представники галузі часто недооцінюють цей вплив. Доповідь охопить структуру галузі, її економічний та соціальний вплив на туристичний напрямок і світову конкуренцію в цій галузі. Якою є позиція Львова та України на цьому ринку, що варто робити для завоювання позицій в цьому бізнесі?
Роджер Прайд: "Як організація заходів та конференцій може вплинути на репутацію Львова?"
Цифрове середовище та підвищення конкуренції змушують туристичні напрямки змінювати свої маркетингові стратегії та позиціонування відповідно до вимог сучасного ринку. Доповідач під час презентації доведе, що туристичним напрямкам варто розвивати так звану "talkability" ("обгорорюваність") і продемонструє, як зокрема події, зустрічі та конференції сприяють цьому. Одним зі шляхів до успіху є завоювання медіа-простору.
Ігнасіо де Делас: "Індустрія MICE (зустрічі, інсентиви, конференції та події) як можливість для урбаністичних туристичних напрямків"
Презентація підкреслює потенційні вигоди та плюси для туристичного напрямку як результат диверсифікації туристичного продукту. Приклад Барселони.
Елізабет Ганза, експерт з менеджменту конференц-бюро, експерт ділового туризму. До липня 2012 – виконавчий директор MARIAZELLER EUROPEUM GMBH, Mariazell Австрія; працювала керівником з маркетингу та продажу бізнес-подій у MESSE CONGRESS GRAZ
Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
10:00 – 17:00 Паралельна сесія 2. “Туристично-інформаційна інфраструктура міст: успішні приклади”
Модератор сесії: Надія Радіоненко, начальник управління туризму департаменту ЄВРО- 2012 Львівської міської ради
Доповідачі: Габріела Швайнбергер:
1. "Ризики та переваги залучення соціальних мереж в маркетингу міст – за і проти"
Соціальні мережі є пробілом в багатьох компаніях. Страх керівників помилитися або потрапити в халепу часто стоїть на заваді навіть просто спробувати використовувати соцмережі в роботі. Та все це значно простіше, ніж Ви можете собі уявити. Це може допомогти налагодити зв'язок з Вашими споживачами. Що дл цього роблять інші? Ми ознайомимося з Facebook-сторінками різних європейських міст, щоб побачити, що дійсно спрацьовує і завдяки чому.
2. Мега-події та виклики для організацій, що є прикладом приватно-публичного партнерства. Яку роль в даному контексті може відігравати Центр туристичної інфомрації?
Центри туристичної інфомрації (ЦТІ) сьогодні відіграють важливу роль в маркетингу міст, особливо у випадках публічно-приватного партнерства. На прикладі Берліна доповідач покаже, яким чином ЦТІ може функціонувати в рамках публічно-приватного партнерства? Які є переваги та недоліки даної структури стосовно мега-подій в місті та що є найважливішим з точки зору співпраці бізнесу та влади?
Яким є вплив ЦТІ до, під час та після проведення події та яким чином це впливає на працівників ЦТІ?
Паола Казуболо: "Центри туристичної інформації. Як забезпечити повну незалежність?"
Фрейя Сакс, Керівник Центру туристичної інформації м. Гент, Бельгія
Надєжда Пєтрова, заступник Генерального менеджера Центру туристичної інфомрації м. Санкт-Петербург, Росія
Олена Голишева, Керівник Центру туристичної інформації м. Львів, Україна
Теми сесії:
Основні складові туристично-інформаційної інфраструктури;
Види центрів туристичної інформації – муніципальні, приватні, змішаний тип. Переваги та недоліки;
Структура, функції, послуги ТІЦів. Можливості фінансування туристично-інформаційних центрів;
ТІЦи та культурні індустрії, організатори зустрічей та подій, представники HORECA: партнерство, спільні проекти, система обміну інформацією;
Туристична інформація до та під час подорожі (он-лайн, мобільні аплікації, друкована продукція, тощо); інформація в соціальних мережах;
Волонтерські проекти (залучення волонтерів до центрів туристичної інформації, програми стажувань, співпраця з громадськими організаціями та навчальними закладами); освіта та тренінги для персоналу.
Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
19:00 Прийняття з нагоди відкриття Форуму за участі партнерів та учасників
Четвер, 22 листопада
10:00-12:50 Паралельна сесія 1.“Особливості ділового туризму”:
• Структура ділового туризму: клієнти, посередники, постачальники послуг;
• Особливості маркетингу ділового туризму;
• Створення та організація роботи конференц-бюро.
Доповідачі:
Елізабет Ганза:
1. Діловий туризм та організація подій - загальна структура, ключові гравці:
Індустрія організації зустрічей складається з широкого спектру організаторів, постачальників та супровідних послуг, залучених в процесі організації зустрічей, виставок, конференцій та інших подій, що проводяться з метою досягнення професіних, бізнесових, культурних та освітніх цілей.
Які є очікування від конгрес-бюро і чому готелі часто не задовольняють потреби організаторів подій? Яким чином відбувається комунікація постачальників послуг в межах фунціонування туристичного напрямку? Хто є покупцями? Які є найбільш впливові асоціації в діловому туризмі та що вони пропонують?
2. Діловий туризм та організація подій - маркетинг та продажі
Чим відрізнається маркетинг індустрії організації подій від маркетингу туризму? Хто є клієнтами? Де я можу знайти їх? Звідки мені знати, який напрям є найбільш відповідним для мого міста або локації?
Пол Кеннеді, голова ради директорів Centaur Travel Group, Centaur Exhibitions; радник зі стратегічного розвитку The Meetings Show UK. 2004-2009 – відповідальний за такі міжнародні виставки ділового туризму як EIBTM, CIBTM, GIBTM, AIME та AIBTM у Reed Travel Exhibitions
Беата Паліш: "Створення конгрес-бюро і вплив розвитку міст на прогрес індустрії організації подій – приклад Кракова"
Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
10:00-13:00 Паралельна сесія 2. Cемінар Європейської Асоціації Туроператорів/European TourOperators Association (ETOA) "Україна на туристичній мапі світу: як втримати позиції у 2013 році?"
Модератор сесії: Нік Грінфілд, голова департаменту зв'язків з туроператорами Європейськоїасоціації туроператорів/European Tour Operators Association (ETOA)
Влітку 2012 вся Європа спостерігала за Україною на телебаченні завдяки проведенню Європейського чемпіонату з футболу. Водночас, Україна залишається незвіданою для європейців.
Даний семінар спрямований на визначення, що саме має робити Україна для заохочення майбутніх відвідувачів шляхом організації зустрічі туроператорів, що вже працюють по даному напрямку.
13:00 – 14:00 Перерва на обід
14:00 – 17:00 Загальна сесія. “Діловий туризм та мега-події: успішні практики міст”
Доповідачі:
Том Халтон: "Глобальні об'єднання, політичні зв'язки та ярмарки – чи є вони ключем до вдосконалення ділового туризму та організації подій?"
Презентація охопить вклад різних маркетиноових та політичних ініціатив до розвитку розвитку сегменту ринку цієї важливої галузі.
Роджер Прайд: "Створення довготривалого ефекту від проведення подій"
Презентація продемонструє як варість залучення мега-подій (зокрема спортивних) зростає з часом та як складно забезпечити повернення коштів. Доповідач поділиться думками щодо того, як забезпечити зв'язок між широкими бізнес-колами та туристичним напрямком
Андрій Сидор: "Події у Львові. Ефективність для міста".
Ігнасіо де Делас – заступник генерального директора туристичної Ради Барселони
Сесія питань-відповідей/панельна дискусія
Закриття Форуму.