Як вистояти компаніям у період кризи, побудувати комунікацію і донести свій продукт до кінцевого споживача? Про це говорили на практичному одноденному семінарі Forum West #Marketing, який відбувся у п'ятницю, 9 жовтня, у Львові. Під час події, що зібрала 5 спікерів, відбулося 8 лекцій під час яких ділились досвідом та знайомили учасників із тенденціями розвитку маркетингу.
«Ринок однозначно зменшився. Він буде продовжувати зменшуватись і тільки ті, які дійсно розуміють як вибудувати свою комунікацію, – ті компанії зможуть пройти випробування. Їх буде небагато. І ми хочемо, щоби львівські компанії, регіональні компанії краще розуміли свої інструменти, намагалися перелаштуватись і вистояти в цих важких випробуваннях», – розповів організатор, керуючий партнер HD Partners Володимир Глащенков.
На думку директорки з маркетингу торгової марки «Родинна ковбаска» Ольги Саніної, в умовах, в які зараз потрапив бізнес, важливо розвиватися і не зупинятися. Майбутнє у цій сфері за ІТ-рішеннями та маркетинговою аналітикою.
«Саме це допоможе нам швидше відчути нашого клієнта і запропонувати те, що йому буде корисне і найбажаніше. Клієнт дуже швидко змінюється і власне відчути і бути на хвилі – це найважливіше і найбільша водночас проблема», – ділиться директорка з маркетингу торгової марки «Родинна ковбаска» Ольга Саніна.
Менше роботи з аутсорсом, більше всередині команди: на таку тактику переходить світовий бізнес.
«Мені здається, що маркетинг буде рухатися в цьому напрямку. Коли твоя інхаусна команда повністю присвячує себе саме твоєму бізнесу, це буде набагато швидше відбуватися, ніж агенція, в якій ми там п’ятий, десятий, двадцятий клієнт», – говорить керівниця креативного відділу компанії lifecell Веста Гунченко.
За її словами, час у який ми живемо, вже називають «новою нормальністю». Маркетинг у цей період неможливий без нових сервісів, діджиталізації і звісно віддаленої роботи.
Forum West – одноденні освітні семінари з ключових тем бізнесу: податки, маркетинг, управління персоналом, операційний менеджмент, нерухомість/рітейл та формування стратегічних планів розвитку компаній. Участь у таких семінарах беруть понад 1500 учасників. До слова, сьогоднішня подія стала першою від початку запровадження карантину.