Якщо для більшості літо – час відпочинку, то для тих, хто випускає кіно у прокат літо є дуже продуктивною порою року. Звичайно, дуже приємно відвідати покази просто неба або поїхати на літній фестиваль, проте і у традиційних кінозалах очікується багато прем’єр, які варто не пропустити. Найцікавіші із них – в огляді ZAXID.NET.
Вже цього тижня, 4 червня, у прокат нарешті вийде фантастичний бойовик «Піднесення Юпітер». Картина мала вийти у прокат ще 5 лютого, проте тоді прем'єру було скасовано через проблеми, що виникли у дистриб’ютора.
І от нарешті новий проект тандема Енді та Лани Вачовскі («Матриця») побачать українські глядачі.
«Піднесення Юпітер» розповість історію Юпітер Джонс (Міла Куніс), яка завжди вважала себе звичайною дівчиною. Заробляючи на життя прибиранням туалетів, Юпітер не здогадується, що вона унікальна – генетичні особливості роблять її досконалою, а це загрожує всеохоплюючій владі королеви Всесвіту, адже саме Юпітер могла б прийти їй на зміну. Як і у культовій «Матриці», Вачовські виступають і режисерами, і сценаристами, і продюсерами.
Серед претенденток на головну роль були Наталі Портман та Руні Мара, проте перевага була надала саме Куніс. Зйомки розпочалися у квітні 2013 року та відбувалися у США та Великобританії. Незвичною особливістю фільму є те, що музика до нього була написана композитором Майклом Джакінно ще до початку зйомок, що дало йому надзвичайну творчу свободу. «Піднесення Юпітер» став першим фільмом Вачовскі, знятим у форматі 3-D.
11 червня у прокаті стартує анімаційна картина «Пісня моря». Спільна продукція Ірландії, Данії, Бельгії, Люксембурга та Франції була номінована на премію «Оскар» як найкращий анімаційний фільм.
Режисер Томм Мур розповідає історію Сірші, маленької дівчинки, яка вміє перетворюватися на тюленя. Разом зі своїм братом і їх кудлатим псом їй потрібно врятувати світ духів і магічних істот.
Ірландські епос та середньовічні міфи візуалізуються Томмом Муром із перфекціоністським та поетичним художнім даром. Ця прекрасна і сумна казка прекрасно пасує для сімейного перегляду.
У той самий день в прокат виходить римейк знаменитого фільму Стівена Спілберга «Світ Юрського періоду».
З часу подій, показаних в першому фільмі про незвичайний парк, пройшло 22 роки. Тварини Юрського періоду вже перестали сприйматися відвідувачами як щось дивовижне, і відвідуваність парку йде на спад. Компанія-власник парку вирішує створити новий атракціон, який допоможе повернути закладу колишню популярність. Однак, не все відбувається так, як уявляли собі вчені, та нововведення замість безтурботної розваги стає найнебезпечнішим випробуванням для відвідувачів.
Продовження легендарної франшизи «Світ Юрського періоду» чекало свого виходу на екрани більше 10 років. Задумка зняти продовження популярної серії фільмів виникла відразу ж після створення третьої частини. Через розбіжності між членами творчої команди прем'єра переносилася. Варіант, який усіх влаштував, почали знімати на Гаваях в квітні 2014 року. І тут хочеться пригадати слова одного глядача старих відеопрокатів, де свого часу і показували франшизу: «Чого їх знову туди понесло, у той парк?». Можливо, новий фільм дав нарешті відповідь на це давнє, як світ Юрського періоду, запитання.
Вже 18 червня на великих екранах з’явиться перша ластівка офіційної програми 68-го Каннського кінофестивалю (звичайно, якщо не рахувати «Божевільного Макса», який показали одночасно і в Каннах, і у Львові). Йдеться про повнометражну анімаційну картину студії «Піксар» «Думками навиворіт». Мультфільм розповідає про пригоди... людських емоцій, які переживають персонажі. Глядачі зможуть побачити, як живуть Радість, Сум, Страх, Відраза та Гнів. Знімальну групу очолив легендарний оскароносний режисер Піт Доктер («Валлі», «Історія іграшок», «Корпорація монстрів», «Вгору»).
Мультфільм «Думками навиворіт» заснований на оригінальній ідеї оскароносного Піта Доктера. Доктер почав працювати над фільмом в 2011 році і зізнався, що історія одна з найбільш складних з тих, з якими йому доводилося мати справу.
Ще одна довгоочікувана і відкладена через дистриб'юторські проблеми картина виходить у прокат 25 червня. Головний герой комедії «Мордекай» – Чарльз Мордекай (Джонні Депп). Він неперевершений шахрай. Чарльз їздить по світу в надії знайти одну картину. Кажуть, у ній зашифрований код, за допомогою якого можна відшукати золото, заховане нацистами. Завдяки своїй чарівності та кмітливості герой легко входить у довіру, а також спритно позбувається переслідувань із боку спецслужб кількох держав.
Комедія «Мордекай» про чарівного шахрая знята за мотивами трилогії британського коміка Кирила Бонфільолі. Письменницька діяльність була не єдиним його захопленням. Фехтувальник, арт-дилер, актор і редактор наукової фантастики, він прославився саме своїми гумористичними розповідями. За життя він написав три книги про шахрая Мордекая, четверту закінчити не встиг і її дописував Крейг Браун, який і став сценаристом картини. Режисуру довірили Девіду Кеппу («Парк Юрського періоду», «Іграшкові солдатики»).
Направду, цьогорічне літо стане сезоном продовжень культових стрічок. Крім «Парку Юрського періоду», ми побачимо також і продовження не менш легендарного «Термінатора», до якого повернувся екс-губернатор Каліфорнії Арнольд Шварценнеггер.
«Термінатор: Генезис» (прем’єра 2 липня) розповість про тривалу війну між людьми і машинами. Лідер опору Джон Коннор (Джейсон Кларк) відправляє в минуле Кайла (Джай Кортні), щоб він врятував його матір від знищення термінатором. Успіх такого стрибка в часі під великим питанням, оскільки Скайнет вирішує завдати людям удар і в минулому, і в майбутньому.
Творці нової версії бойовика запросили автора ідеї, сценариста і режисера перших двох фільмів Джеймса Кемерона підключитися до роботи. Умовою співпраці стало повернення Арнольда Шварценеггера до ролі Т-800. Згідно із задумом, тіло в термінатора органічне і старіє. Молодого Т-800 зіграє відомий бодібілдер Аарон В. Вільямсон. Режисером нової картини стане Алан Тейлор («Тор 2: Царство темряви»). Зйомки розпочали в квітні 2014 і провели на майданчику 106 днів. Фільм стане першим у майбутній трилогії. Наступні дві прем'єри заплановані на 2017 і 2018 роки.
А за тиждень, 9 липня, стартує ще один новий погляд на добре знайомі речі – мультфільм «Посіпаки».
Виявляється, маленькі жовті поплічники існували з незапам'ятних часів. Виникли вони шляхом еволюції з найдрібніших одноклітинних організмів і тепер ні на крок не відступають від своєї місії. А полягає вона в тому, щоб прислужувати найстрашнішим та найпідступнішим лиходіям. Якось через свою невгамовність, вони знищили своїх повелителів - Тираннозавра Рекса, Чингісхана, а потім і Дракулу. Впавши в депресію від таких справ, малюки усамітнилися в Антарктиді, де жили довгі роки в самоті, у бездіяльності і нікому не потрібні, аж поки не знайшли нового лиходія...
Про вихід на екрани мультфільму «Посіпаки» було заявлено за рік до прем'єри другої частини франшизи «Гидкий я». Над картиною працювала незмінна команда режисерів Кайл Балда і П'єр Соффін.
Тим, хто не любить у кіно мейнстріму варто дочекатися 16 липня, коли на екрани вийде учасник Берлінського кінофестивалю, «Щоденник покоївки» француза Бенуа Жако.
Кінець ХIХ століття, Франція. Покоївка Селестина, чия ефектна зовнішність - незмінний об'єкт чоловічої уваги, їде з Парижа і стає покоївкою у сім'ї провінційних поміщиків. Головну роль у цій екранізації зіграла Леа Сейду («Життя Адель»).
Оскільки роман французького прозаїка та журналіста Октава Мірбо уже екранізували такі «монстри» як Жан Ренуар та Луїс Бунюель, Жако поставив перед собою нейздісненну задачу. Тим цікавіше буде дивитися.
І під кінець літа, 14 серпня – ще одна французька картина і ще один учасник 68-го Каннського кінофестивалю. Драма Емманюель Берко «З високо піднятою головою» його відкривала.
«З високо піднятою головою» розповідає про дорослішання малолітнього злочинця Мелоні, в життя якого намагається втрутитися суддя у виконанні Катрін Деньов. Актриса вже працювала з Емманюель Берко в її попередньому фільмі «За сигаретами».
У соціальній драмі про важких підлітків, крім Деньов, знявся ще один ідол французького кіно - Бенуа Мажімель.
І хоча картину важко назвати бездоганною, подивитися її все одно варто. Вона динамічна та нервова. Та й акторські роботи тут прекрасні. Деньов навіть ходила на засідання суду, щоб виглядати правдоподібною. У неї вийшло, у фільму – не дуже. Але у будь якому випадку кінематографічне літо не дасть кіноманам піти на канікули.