Львівський митець Сергій Радкевич, що створює великі мурали у різних куточках світу і дає нове життя закинутим будівлям, запрезентував новий проект «Контрзміна». В галереї «ІконАрт» у Львові дав глядачу нові роздуми: як змінюються храми світу. До прикладу, старий храм святої Марії в Австралії став чиїмось будинком, а храм святого Юди Тадея в Англії тепер кафе. Сергій Радкевич паралельно подає живописні образи патронів цих церков.
«Храми стають бібліотеками, жилими приміщеннями. В Німеччині це здебільшого жилі приміщення, кафе, бари. Я не кажу, що це добре, не ставлю оцінку «добре-погано». Але мені здається, що це набагато краще, аніж просто руїна, яка валяється по полю, ці всі бруси, каміння..», ― пояснив Сергій Радкевич.
Митця добре знають у Європі: він творив у французькому Музеї сучасного мистецтва в Ліоні, де працюють художники з цілого світу, в Німеччині, Польщі. В рідному Луцьку чоловік невдовзі відкриє галерею вуличного мистецтва. Влітку Сергій розписував і пострадянські закинуті будівлі України на BLACKCIRCLE Festival.
У горах, селах має таких до ста робіт. І байдуже, каже, що їх мало хто там бачить: «Можливо, це егоїстично досить, але в цей момент творення, думаю, я формуюсь і стаю ким я є. І з цією роботою я зростаю. Кожна робота ― я завжди це повторюю ― це для мене новий крок. Можливо, навіть не вверх, а вниз, але я з нею росту».
Торік Сергій створив мурал «Фрагмент надії» в Києві, в час фестивалю Mural Social Club, а також образ святого Дениса на одній з паризьких стін. Митець створив його лише за день.
Має митець розпис навіть в Санкт-Петербурзі. Син власника заводу попросив батька півспоруди передати під стрітартмузей. Сергій там намалював одного з робітників ― азіата.
«Його образ так збоку. І є акцент на серце: мовляв, цей азіат-робітник ― це теж персона. Я намагався зробити натяк на іконописну практику. Але насправді я з цією людиною не познайомився особисто, та його працівники (бо він там бригаду тримав) всі його впізнавали», ― розповів Сергій.
Зараз Сергій Радкевич готує нову виставку для Києва. Хоче зобразити спілкування різних людей, але через єдиний образ. До прикладу, руку. Тож кожен палець ― у іншій техніці: в графіці, іконописі і в реалістичному зображенні.