Ігор Коломойський закрив англомовний телеканал Ukraine Today

КультураРоман Ганкевич, 26 грудня 20169470
За словами гендиректора медіагрупи «1+1», телеканал виконав свою місію

Група «1+1 медіа», яка належить Ігорю Коломойському, з 1 січня 2017 року закриває англомовний телеканал Ukraine Today. Про це йдеться на офіційному блозі медіагрупи.

«Проект мав стати голосом країни на міжнародну спільноту. По суті, у 2014 році це була єдина можливість для нас бути почутими. Але зараз держава взяла на себе цю функцію, і ми вважаємо, що нашу місію завершено. Враховуючи економічну ситуацію в країні, підтримувати проект, який має виключно соціальний характер, а держава, в той же час, демонструє нульову зацікавленість в його існуванні, для нас неможливо», - заявив гендиректор «1+1 медіа» Олександр Ткаченко.

За його словами, група виконає всі свої зобов’язання перед співробітниками UT у повному обсязі відповідно до чинних політик компанії та норм законів про працю.

Нагадаємо, український інформаційний телеканал міжнародного мовлення Ukraine Today був заснований 24 серпня 2014 року. Телеканал мовить у форматі Euronews - без провідних кореспондентів і програм. Ukraine Today був доступний через супутник Hot Bird і в інтернеті, але 1 квітня 2016 року телеканал припинив ефірне телемовлення, зосередившись на своєму сайті в інтернеті.

В кінці минулого року Міністерство інформаційної політики запустило так звану «Мультимедійну платформу іномовлення».

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук