Google прибрав пропагандистський Russia Today з пропозицій для рекламодавців на YouTube

ЕкономікаАндрій Стець, 4 жовтня 20173690
Спецслужби назвали RT активним учасником кампанії втручання РФ у президентські вибори в США 2016 року

Компанія Google виключила телеканал Russia Today з добірки преміальних відеоресурсів YouTube, які компанія продає рекламодавцям. Про це заявив прес-секретар компанії, пише Bloomberg.

Рішення було ухвалене на тлі розслідувань в Конгресі того, як російські агенти використовували цифрові платформи для впливу на вибори в США.

Представники Google був викликані для надання свідчення комітетам Сенату і Палати представників, так само як і Facebook Inc. і Twitter Inc.

YouTube також потрапив в центр уваги і Конгрес вивчає роль «Russia Today» та інших мереж, які спецслужби США визначили як близькі до російського уряду.

Раніше канал «Russia Today», на якому є понад два мільйони глядачів на YouTube, був у списку популярних каналів для маркетологів, який називається Google Preferred.

До слова, російська телемережа мовлення за кордон RT називає себе незалежною, але активно проводить політичну лінію Кремля і фінансується з російського бюджету.

Телеканал цієї мережі, що працює у США, як і російське державне агентство новин «Спутнік», були названі у звіті спецслужб США як активні учасники кампанії втручання Росії у президентські вибори у США 2016 року і як «прислужники корумпованої політичної еліти» в Росії.

Раніше повідомлялося, що Facebook, Google і Twitter нададуть свідчення у Конгресі США щодо втручання РФ у вибори.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук