«Перша львівська хвойдарня» виявилась PR-проектом рекламного агентства
Скандальний проект кафе «Перша львівська хвойдарня», яке нібито відкрилося місяць тому в центрі Львова, виявився віртуальним проектом київського PR-агентства Golova Agency.
«Настав час зізнатися – це наш проект. Що таке «Перша львівська хвойдарня»? Це діджітал-арт проект аґенції вирішення складних задач Golova Agency, – сказано у повідомленні PR-агентства, опублікованому 14 грудня. – «Перша львівська хвойдарня» – повністю віртуальний проект, який існує у Facebook, ЗМІ та у наших з вами головах. Цей проект показує глибоко гедонізоване сучасне суспільство, яке у гонитві за унікальністю усвідомлення себе в цифровому просторі готове йти до закладу, якого не існує і який сповідує сумнівні цінності».
Перша згадка про «Першу львівську хвойдарню» з’явилася у Facebook 4 листопада і відразу ж викликала неоднозначну реакцію серед читачів українського сегменту цієї соцмережі. Частина з них обурювалися провокативним стилем, інші захоплювалися.
«Ідея виникла завдяки жарту за столом. «Як би називався дім розпусти у Львові?» - «Перша львівська хвойдарня» - «А давайте реально зробимо і розкрутимо такий заклад?». Тож ми його зробили і розкрутили», – пояснюють автори провокації.
Окрім ажіотажу у Facebook, про «Першу львівську хвойдарню» почали писати і деякі ЗМІ. За даними Golova Agency, про цей «заклад» у ЗМІ з’явилося понад 100 публікацій. Окрім того, цей проект було номіновано на нагороду X-Ray Marketing Awards у категорії «Саспенс року» від профільного українського видання про PR і рекламу Marketing Media Review.
Варто зауважити, що в результаті Львів зазнав певних репутаційних втрат. Особливо багато публікацій на цю тему під стереотипними заголовками «В центре Львова открылась "шлюшечная"» чи «Культурная столица Украины: во Львове открылось кафе "Шлюхарня"» опублікували російські федеральні телеканали.
Київське агентство Golova Agency очолює 32-річний Сергій Дідковський, який часто виступає експертом з питань політичного і комерційного піару в українських ЗМІ.