Петицію про заборону телеканалів «112 Україна» та «NewsOne» підтримали понад 14 тис. українців

Верховна Рада розглядає петиції, які на сайті парламенту набрали 25 тис. голосів

24 вересня

На сайті Верховної Ради України зареєстрували петицію з вимогою до депутатів заборонити трансляції телеканалів «112 Україна» та «NewsOne» через їхній пропагандистський і антиукраїнський контент. З такою ініціативою виступила громадська організація «Відсіч» у четвер, 20 вересня.

«Вимагаємо вжити всіх необхідних заходів в межах повноважень та в рамках чинного законодавства, щоб у найкоротший термін припинити ліцензійну діяльність телеканалів «112 Україна» та NewsOne».

Як йдеться у тексті петиції, в умовах, коли Україна перебуває в умовах російської військової агресії, депутатам не слід «закривати очі та потурати поширенню дезінформації, ворожої пропаганди через інформаційні активи Кремля в Україні, зокрема на телеканалах «112 Україна» та «NewsOne», які активно транслюють інформаційнійну політику «русского міра» в Україні та перебувають під управління кума Путіна - Медведчука та регіонала Мураєва, який виступає проти декомунізації та називав Олега Сенцова терористом»

«В ефірах згаданих телеканалів все частіше знаходять притулок політичні діячі, які, майже не ховаючись, при повному потуранні ведучих, поширюють брехню про ЗСУ, використовують прийоми воєнної пропаганди проти України та українців. Пересмикування і маніпуляції фактами, напівправда, що згодом перетворюється у відверту брехню, заклики щодо примирення з Росією – державою, що вже п’ятий рік веде війну проти України, вбиваючи наших побратимів, ворогом, який розірвав навпіл нашу територію і понівечив мільйони життів», – йдеться у тексті петиції.

Активісти також нагадали, що телеканал «112 Україна» має низку порушень ліцензійних умов та попереджень від Національної Ради з питань телебачення та радіомовлення.

Петиція з вимогою заборонити трансляцію телеканалів «112 Україна» та «NewsOne» на сайті ВРУ доступна за посиланням. На момент написання новини петиція набрала 14243 голоси з 25 тис. необхідних.

Як інформував ZAXID.NET, 29 серпня екс-заступник голови Адміністрації Президента України Віктора Януковича Андрій Портнов заявив, що взяв на три роки в управління телеканал NewsOne.

Того ж дня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення попередила канал «NewsOne» через програму з пропагандою російських військ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
«Вони вирішили, що зажерливі буржуа щось собі вигадують. Чому б не скористатись?»
У ДТП в Жовківському районі загинув 22-річний патрульний поліцейський
Королівство іграшок
Львівський SMM Forum пікетували через російськомовних спікерів
Актори «Дизель шоу» потрапили у смертельну ДТП на Київщині
Через ймовірне замінування з львівського вокзалу евакуювали близько 800 осіб
Біля арсеналів в Ічні перед вибухами бачили двох чоловіків у камуфляжі
У Львові внаслідок ДТП автомобіль виїхав на тротуар та травмував жінку з дитячим візочком
Україна і МВФ досягли угоди за новою програмою stand-by на 3,9 млрд доларів
Православна імперія та українська церква