«5 канал» відмовився від суто інформаційного мовлення

«5 канал» веде своє мовлення з 2003 року як інформаційний канал

«5 канал» переводить трансляцію в стандарт високої роздільної здатності зображення (HD) та змінює програмну сітку. Про це йдеться у повідомленні на сайті мовника.

Також канал планує транслювати художні та документальні фільми. Зокрема, й фільми, які ще не були в українському прокаті.

«Тепер від суто інформаційного та новинного наповнення ми переходимо до наповнення, де буде багато документальних фільмів історичного, політичного та інших популярних нині на ТБ спрямувань. Зауважимо, що фільми, які транслюватимуться в нас, ще не були в українському прокаті. Також ми плануємо додати в нашу програмну сітку художні фільми», – повідомляє мовник.

Нагадаємо, «5 канал» веде своє мовлення з 2003 року. Від часу свого заснування «5 канал» позиціонував себе як «канал чесних новин». Під час президентських виборів 2004 року «5 канал» був єдиним телевізійним каналом, який надавав свій ефірний час як владі, так і опозиції. Працівники каналу скаржилися на тиск з боку влади та провладних політиків.

У 2004 році через тиск на журналістів та блокування банківських рахунків каналу його редакція оголосила голодування. Зрештою, банківські рахунки було розблоковано. Щоб забезпечити себе від закриття, канал навіть почав часткову ретрансляцію засідань Верховної Ради України, уклавши відповідну угоду.

Під час Помаранчевої революції «5 канал» перейшов у режим цілодобового інформаційного мовлення і у прямому ефірі транслював події на Майдані Незалежності в Києві. Завдяки цьому рейтинг каналу досяг рекордних показників – за аудиторією «5 канал» посідав третє місце в країні, залишивши попереду тільки «Інтер» та «1+1», які мали велике охоплення національної мережі телемовлення. У лютому 2005 року канал оголосив себе «першим інформаційним» каналом. З 14 березня 2005 року з ефіру були вилучені розважальні та музичні програми, художні фільми та інше, залишилися тільки новини, документальні фільми, аналітичні та публіцистичні програми, передачі про туризм. Мовник належить екс-президенту Петру Порошенку.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук