ГПУ порушила справу проти каналу NewsOne через телеміст з Росією

Генпрокурор заявив, що реальний власник телеканалу фінансує оборонне замовлення в РФ

Телеміст мав відбутися 12 липня, проте його скасували через обурення громадськості

Генеральна прокуратура України зареєструвала провадження про замах на скоєння державної зради через телеміст між українським каналом NewsOne та російським «Россия 1» під назвою «Надо поговорить». Про це у Facebook повідомив генеральний прокурор Юрій Луценко.

«Через наміри провести спільний телеміст з російським підсанкційним каналом ГПУ зареєструвала сьогодні (8 липня, – ред.) провадження про замах на скоєння державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України», – написав він.

За його словами, усі причетні – «від власника каналу до ведучого, що оприлюднив анонс, викликані на допит». «Готується подання до суду про арешт активів (телеканалу – ред.)», – додав генеральний прокурор.

Окрім того, за словами Луценка, СБУ та ГПУ отримали інформацію про те, що одна й та ж фізична особа є керівником кіпрських юридичних кампаній – бенефіціарних власників українського телеканалу NewsOne та російського ПАТ «Промсвязьбанк», який є уповноваженим банком для фінансування та обслуговування державного оборонного замовлення країни-агресора.

«Ця інформація є остаточною для скликання РНБОУ і введення санкцій проти пов‘язаного з тероризмом телеканалу. Санкції зокрема передбачають анулювання ліцензій, заборону користування радіочастотним ресурсом України і припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування», – заявив генеральний прокурор.

Нагадаємо, 7 липня ведучий програми «Вести недели» на російському пропагандистському каналі «Россия» Дмітрій Кісєльов анонсував проведення телемосту під назвою «Надо поговорить». Його планували провести на 12 липня спільно з українським телеканалом NewsOne, який входить до медіа-групи кума президента РФ Владіміра Путіна Віктора Медведчука.

Після громадського обурення NewsOne заявив про скасування телемосту з каналом «Россия 1». Водночас Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія, до якої входить канал «Россия 1», заявила, що не бачить підстав для скасування телемосту.

Офіційно власником NewsOne є Тарас Козак, близький до кума російського президента Віктора Медведчука. Одним з телеведучих так званого телемарафону з українського боку мав бути генеральний продюсер NewsOne Василь Голованов.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук