«Інтер» відмежувався від Столярової і Фірташа

Телеканал, що належить Фірташу, переклав відповідальність за скандал на іншу компанію олігарха-втікача

СуспільствоАК, 23 лютого 201616621
«Інтер» відмежувався від Столярової і Фірташа
Випусковий редактор програми новин «Подробиці тижня» Марія Столярова

На телеканалі «Інтер» висловили обурення нецензурною лайкою випускового редактора програми новин «Подробиці тижня» Марії Столярової, яка прозвучала в ефірі телеканалу 21 лютого під час трансляції сюжету про Небесну сотню.

В офіційній заяві, поширеній 23 лютого, телеканал стверджує, що не несе відповідальності за зміст усіх інформаційних програм, що виходять на «Інтері», оскільки виробництвом новин займається незалежна компанія «Національні інформаційні системи» (НІС). Проте дані офіційних реєстрів власності свідчать, що власником НІС на 100% є Дмитро Фірташ, якому також належить контрольна частина акцій усього медіахолдингу Inter Media Group Limited.

«Телеканал "Інтер" обурений інцидентом, що стався в прямому ефірі програми "Подробиці тижня" від 21 лютого 2016 року. Телеканал заявляє, що не має ніякого відношення до виробництва даної програми. Дана програма, як і весь інформаційний продукт, що виходить в ефірі телеканалу "Інтер", виробляється компанією "Національні інформаційні системи"», – сказано, зокрема, в офіційній заяві телеканалу.

Випусковий редактор підсумкової програми новин «Подробиці тижня» Марія Столярова, нецензурна лайка якої прозвучала в ефірі у неділю під час трансляції сюжету про жалобні заходи з приводу другої річниці розстрілу Небесної сотні, виявляється є співробітником іншої компанії – «Національні інформаційні системи» (НІС), а тому «Інтер» не несе відповідальності за її дії.

«Заявляємо, що випусковий редактор програми «Подробиці тижня» Марія Столярова є співробітником компанії «НІС» і ніколи не працювала на телеканалі «Інтер». І телеканал не може нести відповідальність за дії осіб, які не є його працівниками», – йдеться у заяві «Інтера».

«Інтер» і НІС, створений спеціально для виробництва новинного контенту «Інтера»,  справді уклали у березні 2014 року угоду про розмежування відповідальності у сфері інформаційного мовлення. Щоправда, судячи з офіційного повідомлення, строком лише на три місяці – до 15 червня 2014 року. Офіційних повідомлень про продовження угоди не було.

Кінцевим бенефіціаром (власником) компанії «Національні інформаційні системи» є відомий український олігарх Дмитро Фірташ, який зараз перебуває під слідством в Австрії. Фірташу також належить більшість акцій медіахолдингу Inter Media Group Limited, головним активом якого є телеканал «Інтер».

Сама Марія Столярова нецензурну лайку в ефірі під час трансляції сюжету про Небесну сотню пояснила втомою і технічною помилкою, наголосивши, що не мала наміру образити родичів і близьких загиблих, багато з яких знає особисто, однак скандал уже набрав обертів. Журналісти уже виявили факти, які свідчать, що Столярова, яка має громадянство Росії, у 2014 році публічно висловлювала свої антиукраїнські погляди, закликаючи Путіна ввести війська в Україну і схвалюючи анексію Криму. В СБУ уже заявили, про намір проаналізувати висловлювання та інформацію з соцмереж про Столярову.

«Інтер» уже не вперше опиняється в центрі скандалів, пов’язаних з діями чи висловлюваннями, що зачіпають національну гідність українців. Наприклад, «Новорічний вогник 2015» на цьому телеканалі викликав обурення у багатьох українців. Тоді ж звучали заклики про позбавлення телеканалу ліцензії на мовлення, однак скандал вдалося замнути.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук