«Радіо Свобода» видалила з сайту інтерв'ю бізнесмена про хабарі Путіна

СвітРоман Ганкевич, 24 травня 201511371
«Радіо Свобода» видалила з сайту інтерв'ю бізнесмена про хабарі Путіна
фото ГОРДОН
Петербурзький підприємець Максим Фрейдзон, який судиться у Нью-Йорку з «Газпромом»

Інтерв'ю бізнесмена з Санкт-Петербурга Максима Фрейдзона про те, як у 1990-х діючий президент РФ Володимир Путін брав хабарі, забрали з сайту «Радіо Свобода». Про це повідомила «Українська правда».

На сторінці, де напередодні містилася детальна розповідь Фрейдзона, який зараз судиться з «Газпромом» у Нью-Йорку, про його бізнес на початку 90-х, розмістили повідомлення для ЗМІ: «Публікацію видалено на прохання співрозмовника, який побоюється за свою безпеку. Просимо вибачення».

Нагадаємо, ZAXID.NET повідомляв, що текст інтерв'ю був розміщений на сайті «Радіо Свобода» у суботу, 23 травня. В інтерв'ю підприємець заявив, що в 90-х роках він платив Путіну, який тоді був куратором правоохороних органів, за участь у реалізації «програми виготовлення зброї для міліції» в РФ.

За словами Фрейдзона, гроші завжди зазвичай брав помічник Путіна - Олексій Міллер, а Володимир Володимирович «у властивій співробітнику спецслужб манері просто писав суму під час бесіди».

Напередодні глава адміністрації Кремля Сергій Іванов заявив, що проти президента РФ Володимира Путіна ведеться «наклепницька кампанія», яка має на меті «дискредитувати владу в Росії в очах народу».

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук