Садовий відреагував на скандал навколо медіахолдингу його дружини

«Футбол 24» повторно опублікував статтю про Григорія Козловського

СуспільствоАК, 25 травня51770
Садовий відреагував на скандал навколо медіахолдингу його дружини
фото Футбол 24
Григорій Козловський під час одного з матчів ФК «Рух» (Винники)

Міський голова Львова відреагував на публічний скандал з видаленням з сайту «Футбол 24» публікації про одного з найбагатших львівських бізнесменів і президента футбольного клубу «Рух» (Винники) Григорія Козловського. Андрій Садовий заявив, що ніколи не втручається у редакційну політику ЗМІ, що входять до медіахолдингу його родини, проте видалення статті з сайту вважає неправильним. Він також опублікував скріншоти видаленої статті.

«Ситуація зі звільненням двох журналістів з сайту «Футбол 24» це зайва для мене нагода підкреслити – я не беру участі в редакційній діяльності медіа, які належать моїй родині. Так, мені часто дзвонять і просять вплинути. Такі розмови закінчуються швидко, – написав, зокрема, 25 травня Садовий на свій сторінці у Facebook. – Вважаю, що зняття матеріалу з сайту було неправильним кроком. Дуже сподіваюсь, що в керівництва і журналістів ще є шанс порозумітись».

Редакція «Футбол 24» також повторно опублікувала статтю, що стала причиною скандалу – з коментарем гендиректора медіахолдингу ТРК «Люкс» Романа Андрейка.

«Керівництво Медіахолдингу Люкс прийняло рішення повернути текст на сайт для того, аби читачі самі переконалися у двох речах: масштаби роздутого скандалу не співрозмірні із «масштабами» містечкової теми – читайте і переконаєтеся самі; у нашому холдингу не було і немає цензури», - заявив Роман Андрейко.

Стаття «Президенту Руха заборонили ходити на стадіон і він сидить в кафе. Це ще краще» про порушення Григорієм Козловським режиму дискваліфікації, за яким йому протягом двох років заборонено відвідувати матчі свого клубу (раніше про це Козловський розповідав у програмі ZAXID.NET LIVE), була опублікована 23 травня, проте наступного для її видалили. Спочатку автор статті Андрій Сеньків, а пізніше і головний редактор «Футбол 24» Олександр Гапоненко заявили про своє звільнення.

До складу медіахолдингу ТРК «Люкс» входить новинний телеканал «24», радіостанції «Люкс ФМ» і «Максимум», інформаційні портали 24tv.ua, ZAXID.NET, Football24.ua та інші. Понад 75% акцій ПрАТ «ТРК «Люкс» належать дружині міського голови Львова Катерині Кіт-Садовій.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук