Телеканал NewsOne оштрафували за заклики до повалення влади

Штраф наклали за висловлювання як ведучих, так і гостей

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення оштрафувала телеканал NewsOne, який є наближеним до кума Путіна і лідера руху «Український вибір» Віктора Медведчука, на майже 100 тисяч гривень. Штраф канал має сплатити протягом 30 днів.

Таке рішення державний регулятор ухвалив у четвер, 7 лютого, через неодноразові заклики в ефірі мовника до війни або розпалювання ворожнечі, повідомив «5 канал».

Зокрема, результати позапланової перевірки каналу NewsOne показали, що у висловлюваннях ведучих та гостей ефірів містились заклики до повалення влади. Крім того, Нацрада отримала лист від служби безпеки України з інформацією про поширення в окремих програмах заклики до агресивних дій та використання кліше російської пропаганди. Самі мовники на засідання Нацради не прийшли.

Як повідомив «Детектор медіа», сума штрафу для NewsOne склала 96,5 тис. грн. Штраф призначено за результатами позапланової перевірки каналу щодо висловлювань ведучих і гостей ефірів NewsOne Олени Лукаш, В’ячеслава Піховшека, Руслана Коцаби, Євгена Червоненка, Андрія Лесика, Михайла Добкіна, Дмитра Співака, що лунали в програмах каналу в серпні, вересні, жовтні 2018 року.

Нагадаємо, телеканал NewsOne належить львівському бізнесменові Тарасові Козаку, який є наближеним до Віктора Медведчука.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук