Уроки французької
Культура

Уроки французької

У Львові розпочалися "Вечори французького кіно"

Катерина Сліпченко, 5 лютого 2015 933 0
фото Катерина Сліпченко
Жюльєт Бінош на презентації фільму "Зільс Марія"

Сьогодні, 5 лютого, у "Кінопалаці-Копернік" розпочинаються традиційні "Вечори французького кіно" - щорічна колекція найгучніших французьких кінопрем'єр року.

До 11 лютого глядачі зможуть побачити 5 нових французьких фільмів, два з яких побували в основній програмі минулорічного Каннського кінофестивалю, і один - Берлінського. Усі сеанси починаються о 19:00, вартість квитка – 30 грн.

Божевільне весілля

Комедія Філіп де Шоврона із чудовим "Астеріксом" Крістіаном Клав'є у головній ролі не стільки чомусь навчає, скільки розважає. Проте, не все так просто. Принаймні у житті головного героя фільму - мсьє Вернея і його дружини. Вони – батьки чотирьох чудових доньок. Три з них уже вийшли заміж. Їх чоловіки: китаєць, араб та єврей. Тож коли прийшов час виходити заміж четвертій доньці, вона не здивувала: її наречений - чорношкірий католик...

За стилем фільм знятий у майже забутому сьогодні жанрі чистої французької комедії, у якому знімається, наприклад, Ів Робер. Але по суті він досліджує такі актуальні для теперішньої Франції теми національного, культурного та релігійного розмаїття, глобалізації та інтеграції різних народів у французьку культуру. І робить це режисер дуже дотепно. 

Жінка у дворі

У фільмі П'єра Сальвадорі головні ролі зіграли Катрін Деньов та Гюстав Керверн. Фільм розповідає історію Антуана, сорокарічного музиканта, що раптово вирішив завершити свою кар'єру. А от королеві французького екрану Катрін Деньов дісталася роль пенсіонерки Матильди, яка живе в старому паризькому будинку і воює одночасно і з самотністю, і з тріщинами на стіні. Прем'єра фільму відбулася в рамках Берлінале-2014, проте важко назвати його фестивальним проектом.

Роль Антуана виконує Гюстав Керверн, більш відомий як режисер ексцентричних комедій "Занедбані", "Луїза-Мішель" і "Останній Мамонт Франції". На початку картини ми бачимо його героя на рок-концерті групи Maaloxxx, яку Гюстав Керверн і очолює.

Зільс Марія

Саркастична драма  Олів'є Ассаяса брала участь в основному конкурсі Каннського кінофестивалю. У головних ролях - Жюльєт Бінош, Крістен Стюарт, Хлоя Грейс Морец.

У 18 років відома актриса Марія Ендерс дебютувала в успішній п'єсі. Вона виконала роль Сігрід, амбітної дівчини, яка спочатку зачарувала, а потім довела до самогубства дорослу жінку на ім'я Єлена. Ця роль змінила її життя. А через 20 років їй запропонували роль Єлени...

«Зільс Марія» - просте та одночасно складне кіно про долю актриси, про вік, про зв’язок життя та мистецтва, про кіно та шоу-бізнес. Мінімум подій, мінімум героїв, проте максимум сенсу та професіоналізму.

Любов - це ідеальний злочин

Після блискучого фільму "Останній романтик планети Земля" нова співпраця режисерів Арно та Жан-Марі Ларьйо та актора Матьє Амальріка виглядала дуже обнадійливою. Так і вийшло.

У Марка, викладача літератури в Лозаннському університеті, репутація колекціонера любовних пригод зі своїми студентками. А згодом уся ця колекція складається в еротичний трилер для шанувальників нуара.

Ідеальним фільмом-нуаром "Любові" не дозволяє стати тільки білосніжний альпійський сніг, протилежний темним душам, прагненням і емоціям героїв картини. Загалом, картина Ларьє - це якісний європейський трилер, для тих, хто прагне полоскотати собі нерви, але сильно втомився від голлівудських бойовиків.

Мово, прощавай

Живий класик французького кіно Жан-Люк Годар влаштував і собі, і глядачам випробування абсолютним кінематографічним експериментом. "Прощавай, мово" - прощання не лише з мовою, а й з кіно, виглядає як прощання з мистецтвом. Годар бавиться з форматом 3D, перетворюючи його з атрибута великобюджетних голлівудських проектів на арт-прийом, який не тільки не занурює глядача в реальність, а й ніби виштовхує його з неї. 

Годар дотепний, винахідливий і небагатослівний. Жінка, чоловіки, пес (найпривабливіший, зауважимо, герой картини). Час. Простір. Усе це для Годара стає лише атрибутами у досить похмурій, хоч і дотепній грі. 

Каннське журі поділило свій приз між наймолодшим режисером - 25-річним канадійцем Ксав'є Доланом і найстаршим – легендою, 83-річним Жаном-Люком Годаром. І хоча Годар образився, тим не менш ця нагорода підкреслила свіжість та новації його картини.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук