Керівний директор ЄБРР звинуватив український телеканал у брехні

Натомість у «1+1» інформацію про поширення фейків заперечили

Керівний директор ЄБРР звинуватив український телеканал у брехні
фото умовне
Посадовець обурився тим, що його будинок видали за помешкання міністра фінансів України

Керівний директор Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) в країнах Східної Європи та Кавказу Франсіс Маліж (Francis Malige), який із 1 червня відповідатиме і за діяльність ЄБРР в Україні, звинуватив телеканал «1+1» у поширенні недостовірної інформації, пише «Інтерфакс-Україна».

На своїй сторінці в соцмережі Facebook він навів кадр із телерепортажу, на якому зображені дружина та старший син міністра фінансів Олександра Данилюка у будинку з каміном і ліпниною як доказ того, що глава Мінфіну купив собі квартиру в Лондоні за 1 млн. доларів.

«Журналісти, які його підготували, мають відмінне почуття етики: вони розмили обличчя сина Ольги та Олександра. Єдина проблема з цим блискучим журналістським розслідуванням: фотографія-«доказ» була зроблена в Парижі, у квартирі моєї сім’ї», – зазначив Маліж.

Кадр з сюжету каналу «1+1»

Він наголосив, що точно знає, коли міністр і його сім’я провели вечір із ним під час різдвяних канікул. «Камін і ліпнина все ще в Парижі, красно вам дякую», – підсумував директор ЄБРР в дописі.

Міністр фінансів Олександр Данилюк у квітні заперечив інформацію про наявність у нього власної або орендованої квартири в Лондоні. «Власної квартири в Лондоні не маю. «В оренді квартири в Лондоні теж не маю. 3. А от конфлікт з Коломойським (український бізнесмен Ігор Коломойський, співвласник телеканалу «1+1» - ред.) – маю», – прокоментував тоді глава Мінфіну.

У квітні в сюжеті програми новин «ТСН» на телеканалі «1+1» з'явилася інформація про придбання Данилюком елітної квартири в Лондоні.

Оновлено. Додано коментар. Згодом прес-служба «1+1» поширила коментар журналіста ТСН Дмитра Святненка, який готував сюжет щодо нерухомості міністра фінансів у столиці Великої Британії. На каналі зробили припущення, що представник ЄБРР найімовірніше став «об'єктом маніпуляцій».

«Ми хочемо зазначити, що у репортажі немає жодного слова, що фото, про яке ви згадуєте, було зроблене у цьому домі. У нашому матеріалі йдеться про те, що пані Данилюк, протягом 2017 року, розміщувала у мережі свої особисті фотографії знаходячись в цьому будинку. З огляду на це, у нас є деякі підстави підозрювати, що ви стали об'єктом маніпуляцій, отримавши неправильний переклад сюжету. Ми будемо раді допомогти з коректним перекладом нашого розслідування. Ми вважаємо, що з нього ви дізнаєтеся більше, ніж кілька цікавих фактів з біографії пана Данилюка», — йдеться в коментарі.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук