Штаб партії «Голос» відмовив в акредитації телеканалам, близьким до Медведчука

Представники політсили заявили, що не хочуть мати справ з тими, хто займається «відвертою антиукраїнською діяльністю»

Керівництво політичної партії «Голос» не дало дозволу на роботу в своєму прес-центрі представникам телевізійних каналів, близьких до кума Путіна Віктора Медведчука, а також журналістам телеканалу Євгенія Мураєва.

Йдеться про канали 112, ZIK, NewsOne та «Наш». Як зазначив керівник прес-служби партії «Голос» Ярема Дух, їхня політсила не має справ з тими, хто займається «відвертою антиукраїнською діяльністю».

Окрім того, під час сьогоднішнього брифінгу на одній з виборчих дільниць міста Києва Вакарчук особисто підтвердив цю інформацію та пояснив це рішення очолюваної ним політсили.

«Ми не співпрацюємо з телеканалами, які належать людям, які працюють проти України», – наголосив голова «Голосу».

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук