Телеканал LifeNews спровокував скандал в Кремлі

СвітРоман Ганкевич, 6 листопада 201475320
Телеканал LifeNews спровокував скандал в Кремлі
фото Yahoo! News
Опозиціонер Олексій Навальний

Російський телеканал LifeNews опинився в центрі скандалу після публікації матеріалу про те, що опозиціонер Олексій Навальний через свого товариша Володимира Ашуркова нібито отримував таємне фінансування від російської влади.

Новина була опублікована зранку в четвер, 6 листопада, на веб-сайті телеканалу, потім її видалили, але за кілька годин її знову повернули на сторінку LifeNews, передає українська служба ВВС.

Називався матеріал «Кремль таємно фінансував Навального», хоча у тексті мова йде лише про те, що дві компанії, пов'язані з громадською дружиною Володимира Ашуркова, вигравали у Москві міські тендери на проведення культурно-просвітницьких робіт. Доказів причетності Олексія Навального до цих грошей не наводиться.

Джерело у Кремлі повідомило агенції ТАСС, що інформація про фінансування опозиціонера – «повна нісенітниця та гонитва за рейтингами».

Між тим, в інтерв'ю Російській службі ВВС Володимир Ашурков назвав твердження щодо фінансування Кремлем Навального «повною дурнею».

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук