Ігор Гужва покинув створений ним проросійський медіахолдинг «Вести»

Новим керівником холдингу стала колишній прес-секретар міністра уряду Азарова

СуспільствоАК, 29 липня 20158500
Ігор Гужва покинув створений ним проросійський медіахолдинг «Вести»
Ігор Гужва роздає газету «Вести» в центрі Києва

Ігор Гужва покинув медіахолдинг «Вести». Він продав свою частку корпоративних прав в холдингу і пішов з посади головного редактора газети «Вести». Про це йдеться в офіційній заяві медіахолдингу.

«Хочу повідомити, що прийняв рішення покинути медіахолдинг «Вести України» і продав належну мені частку корпоративних прав в медіахолдингу. Я також залишаю посаду головного редактора газети «Вести», – йдеться у зверненні Ігора Гужви до колективу медіа холдингу, який налічує близько 500 осіб.

Офіційні права власності на всі активи медіахолдингу, а саме: телеканал UBR, радіостанція «Вести», щоденна безкоштовна газета «Вести» і сайт vest-ukr.com, а також журнал «Вести. Репортер» в даний час належать однойменній кіпрської компанії Media holding Vesti Ukraine. Стратегічне і оперативне управління медіахолдингом здійснює рада директорів, до складу якого входять топ-менеджери холдингу. Очолила раду директорів Ольга Семченко, яка раніше працювала прес-секретарем міністра доходів і зборів в уряді Азарова Олександра Клименка, якого вважають реальним власником медіахолдингу «Вести».

Як зазначає LB.ua, раніше медіаексперти провели контент-аналіз газети «Вести» і повідомили, що в кожному номері транслюється 2-4 тези російської пропаганди. Крім того, видання послідовно створює негативний образ суспільно-політичної реальності в Україні.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук