Петиція про закриття каналів «112 Україна» та NewsOne набрала необхідну кількість голосів

За дев'ять днів кількість підписантів петиції «про припинення антиукраїнської діяльності» телеканалів сягнула 25 тисяч

Активісти з руху «Відсіч» поширювали у соцмережах колаж на підтримку петиції

Петиція з вимогою «припинити антиукраїнську діяльність телеканалів «112 Україна» та NewsOne» набрала на сайті Верховної Ради 25 тисяч підписів, необхідних для розгляду.

Як інформує «Радіо Свобода», петицію опублікували на сайті парламенту 20 вересня. У документі телеканали «112 Україна» та NewsOne названі «інформаційними активами Кремля в Україні», які «активно транслюють інформаційнійну політику «руского міра» в Україні та перебувають під управління кума Путіна – Медведчука та регіонала Мураєва, який виступає проти декомунізації та називав Олега Сенцова терористом».

Також йдеться, що телеканал «112 Україна» має порушення ліцензійних умов та попереджень від Національної ради з питань телебачення та радіомовлення».

«У зв’язку з цим, вимагаємо вжиття всіх необхідних заходів в межах повноважень та в рамках чинного законодавства, щоб у найкоротший термін припинити ліцензійну діяльність телеканалів «112 Україна» та NewsOne», – наголошується в петиції.

7 червня в ефірі «112 Україна» з вуст депутата Мураєва лунали тези, що впродовж останніх років «герої стали зрадниками, а деякі зрадники – героями», що спецоперації СБУ, однією з яких може бути героїзація Сенцова, «ганьблять українців» та інші. Також Мураєв сказав: «З точки зору того, що людина готувала підпали та вибухи, для частини населення він є терористом, для націоналістичної частини він, мабуть, є героєм, і час усе розставить на свої місця: хто правий, хто неправий, і хто як цю ситуацію сприймає».

Незалежна медійна рада дійшла висновку, що телеканал «112 Україна» порушив стандарти журналістики, транслюючи коментарі Мураєва щодо можливого звільнення Олега Сенцова з російського ув’язнення.

20 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») через висловлювання кількох ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву.

Як інформує «5 канал», автором петиції є Артур Переверзєв. За його словами, в умовах «гібридної війни» з боку РФ проти України проблема дезінформації та відвертої пропаганди не може залишатися поза увагою народних обранців.

Переверзєв — активіст громадянського руху «Відсіч».

Нагадаємо, згідно з чинним законодавством про електронні петиції, петицію можуть розглянути у ВРУ за умови збору на її підтримку не менше ніж 25 тисяч підписів громадян протягом не більш як трьох місяців від дня її опублікування.

Як повідомляв ZAXID.NET, колишній заступник голови адміністрації президента Віктора Януковича Андрій Портнов заявив, що отримав в управління на три роки телеканал NewsOne, що раніше належав нардепу Євгену Мураєву і яким керував його батько – Володимир Мураєв.

СБУ підозрює Портнова у державній зраді через ймовірну його причетність до окупації Росією Криму.

Нещодавно український канал «112 Україна» записали на нового власника - німця з провінції Едуарда Катца, який торгує уживаними авто. Зате на справжнього власника вказує новий менеджмент, який прийшов на канал цього літа і має тісні зв'язки з політичною силою Віктора Медведчука.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук