Нардеп Євген Мураєв віддав телеканал NewsOne своєму батьку

Нардеп Євген Мураєв віддав телеканал NewsOne своєму батьку
Євген Мураєв є частим гостем в ефірі власного телеканалу

Телеканал NewsOne змінив структуру власності: замість народного депутата Євгена Мураєва власником ТОВ «Новини 24 години» (юридична особа каналу) стало швейцарське акціонерне товариство MW Investment AG, а кінцевим бенефіціарним власником у реєстрі зазначений Володимир Мураєв – батько колишнього регіонала Євгена Мураєва, інформує «Детектор медіа».

Протягом місяця структура власності телеканалу змінювалася тричі, пише «Медіаняня» з посиланням на Opendatabot. 31 травня замість Євгена Мураєва власником компанії став Володимир Мураєв. 5 червня замість Володимира Мураєва – компанія «Демосена Інвестментс Лтд», яку того ж дня замінили на АТ «МВ Інвестмент АГ» (MW Investment AG).

Ймовірний продаж телеканалу NewsOne обговорюється вже понад рік. У січні 2017 року тоді ще генеральний продюсер каналу (на випробувальному терміні) Дмитро Носіков повідомляв, що топ-менеджмент компанії перебуває в стадії переговорів з потенційним покупцем або інвестором каналу.

«Детектор медіа» зазначає, що консультантом творчої групи ток-шоу «Український формат» на NewsOne виступають політтехнологи Володимир Грановський і В'ячеслав Піховшек. Грановський у минулому співпрацював і, можливо, співпрацює й нині, з Віктором Медведчуком і Дмитром Фірташем.

Як писав ZAXID.NET, Євген Мураєв, який є власником телеканалу NewsOne, позафракційним депутатом і головою політради партії «За життя», 7 червня в прямому ефірі телеканалу «112 Україна» назвав українського режисера Олега Сенцова, який понад місяць голодує у російській тюрмі, терористом. Після цього низка українських політиків виступили з вимогою притягнути Євгена Мураєва до відповідальності.

ГПУ наразі здійснює перевірку заяви Мураєва.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук