Що подивитись у львівських кінотеатрах
Радимо нові трилери та класичну історію про епідемію
0Традиційно у четвер розпочинається новий кінотиждень. Попри те, що кінотеатри відчинились після карантину (продається лише 50% місць для дотримання дистанції), проте більшість гучних прем’єр виробники відклали до кращих часів. Проте це зовсім не означає, що екрани порожні. Можна надолужити пропущене або передивитись ще раз на великому екрані хіти минулого року. Наприклад, «Богемську рапсодію». Ми зібрали кілька фільмів, що вартують уваги.
«Безжальний»
Трилер «Безжальний» зняв німецький режисер Деррік Борте за сценарієм Карла Еллсуорта (серіали «Ксена – принцеса воїн», «Баффі – винищувачка вампірів»). На головну роль запросили володаря премії «Оскар» Рассела Кроу. Фільм знімали з червня до вересня 2019 року.
Бюджет склав 33 млн доларів. Спершу трилер мав вийти на екрани 28 червня. Через карантинні заходи, пов’язані з пандемією COVID-19, прем’єру стрічки неодноразово переносили. Фільм одним із перших вийшов у прокат в європейських країнах після поновлення роботи кінотеатрів.
Мати-одиначка під час поїздки на машині посварилася з іншим водієм. Запізнюючись на роботу, Рейчел (Карен Пісторіус) обганяє іншого водія (Рассел Кроу) на світлофорі. Це імпульсивне рішення призводить до того, що всі близькі та друзі героїні стають мішенню психопата.
«Потяг до Пусана»
«Потяг до Пусана» (на головному фото) вже є практично культовим фільмом про епідемії та нашестя зомбі вийшов на екрани у 2016 році. Проте його повернення тепер не є випадковим: шанувальники жанру з нетерпінням очікують його сиквел «Потяг до Пусана 2. Півострів». Глядачів наполегливо попереджають не пропусти фрагмент після титрів, який об’єднає перший фільм та сиквел, який вийде вже 6 серпня.
Щодо першого фільми, то менше ніж за три тижні прокату фільм побив рекорд переглядів в Кореї та став першим фільмом 2016 року який переглянуло більш як 10 млн глядачів. Загальні збори стрічки склали 100 млн. доларів.
Його приквелом стала анімаційна картина «Станція Сеул». Події в мультфільмі розгортаються за один день до подій, що відбуваються у фільмі. Анімаційна, бо до цього фільму режисер картини Йон Сан-Хо режисирував тільки мультфільми. У маленької Су-ан день народження. Дівчинка живе з батьком в Сеулі й дуже хоче поїхати до мами в Пусан. Дорогою трапляється непередбачуване, адже країну раптово охоплює епідемія невідомого вірусу. Він перетворює своїх жертв в кровожерливих вбивць.
Пасажирам поїзда в Пусан, єдиного міста, яке відбило атаки вірусу, доведеться боротися за виживання протягом усіх 442 кілометрів шляху. Але одна пасажирка уже інфікована.
«Потяг до Пусану»має чимало складових, що роблять його з одного боку типовим фільмом про зомбі-апокаліпсис, з іншого боку, дуже актуальним та привабливим для глядачів: натяки на майбутню епідемію, перший спалах, клаустрофобія, уміло використаний саспенс, сутички й нарешті грандіозний видовищний фінал. Динаміка фільму та його різноманітність є безперечним чеснотою картини.
Автори використовують та наповнюють дією кожну хвилину екранного часу майже двогодинного горору. Фільм постійно змінюється та дихає, прагне не застрягти в жанрових шорах. До слова, на екрани вийшла доповнена режисерська версія. Так що є рівно тиждень, щоб як слід підготуватись до першої великої прем’єри цього літа.
«Нічний портьє»
Кримінальна драма «Нічний портьє» – це режисерська та сценарна робота Майкла Крістофера. Він починав свою кар’єру як актор, а найбільшого успіху досягнув як сценарист. Адже Майкл Крістофер є сценаристом фільму «Іствікські відьми» та володарем Пулітцерівської премії. Цей повнометражний фільм – восьма його робота як сценариста та третя як режисера. Для виконання головної ролі був запрошений Тай Шерідан («Першому гравцю приготуватися»).
Нічний адміністратор готелю Барт Бромлі має синдром Аспергера. Він спостерігає за клієнтами за допомогою прихованої відеокамери, щоб покращити навички спілкування. Одного разу хлопець стає свідком вбивства, в якому починають підозрювати його самого.
Окрім Тая Шерідана у картині також грають Ана де Армас («Ножі наголо»), володарка «Оскара» Гелен Гант та Джон Легвізамо («Джон Вік»). У картині немає нічого сенсаційного, це добре зроблена стрічка для шанувальників жанру з добрим акторським складом, невиснажливим хронометражем та яскравим фіналом.