Суд скасував примусові трансляції програми «Доброго ранку, Країно!»

У четвер, 12 липня, Святошинський районний суд міста Києва скасував ухвалу, що змушувала UA:Перший транслювати програму «Доброго ранку, Країно!», попри припинення договору між ПАТ «НСТУ» й ТОВ «Ера-Медіа» з 10 липня 2018 року. Про це йдеться у повідомленні на сторінці «UA: Суспільне мовлення» у соцмережі Facebook.

Як йдеться у повідомленні, ухвала про забезпечення позову шляхом заборони для ПАТ «НСТУ» вчиняти будь-які дії, направлені на припинення трансляції програми «Доброго ранку, Країно!», була прийнята Святошинським районним судом міста Києва 27 червня 2018 року в межах справи за позовом ТОВ «Ера-Медіа» до ПАТ «НСТУ». Національна суспільна телерадіокомпанія України оскаржила цю ухвалу.

Суд встановив, що заява представника ТОВ «Ера-Медіа» Дикого В.О. про забезпечення позову шляхом примусової трансляції програми є незаконною та необґрунтованою, оскільки ПАТ «НСТУ» не є суб’єктом спірних матеріально-правових відносин та не має обов’язків, які з них випливають, перед позивачем та Скачко З.Г.

«У судовому засіданні суд також виявив, що ухвалою Господарського суду міста Києва уже відкрито провадження за позовом ТОВ «Ера-Медіа» до ПАТ «НСТУ» про визнання договору продовженим. Але на час постановлення ухвали про забезпечення позову від 27.06.2018 року Святошинський районний суд міста Києва не знав про наявність у провадженні Господарського суду м. Києва справи між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав», – йдеться у повідомленні.

Суд також вказав, що позовні вимоги ТОВ «Ера-Медіа» повинні розглядатись і саме розглядаються виключно в порядку господарського судочинства України, що підтверджується ухвалою господарського суду міста Києва від 27.06. 2018 року.

Відтак, заява представника ТОВ «Ера-Медіа» Дикого В.О. про забезпечення позову не підлягає розгляду в цивільному процесі і заходи забезпечення позову по даній справі мають бути скасовані.

Як інформував ZAXID.NET, Святошинський райсуд Києва зобов’язав Національну суспільну телерадіокомпанію України (НСТУ) продовжувати транслювати програму «Доброго ранку, Країно!», яка є продуктом компанії «Ера-Медіа» екс-«регіонала» Андрія Деркача і виходить на телеканалі «UA: Перший». І хоч НСТУ завчасно повідомила «Еру» про намір розірвати договір, суд вирішив, що листи про розірвання представники «Ери» отримали з порушенням термінів.

Раніше, 5 липня лідерка «Батьківщини» Юлія Тимошенко в ефірі програми «Доброго ранку, Країно!» на телеканалі «UA: Перший» заявила, що президент Петро Порошенко вигадав спосіб не проводити вибори президента у 2019 році і розпочав «глибокий переговорний процес» з ватажками окупованих територій Донбасу. Невдовзі після цього НСТУ повідомила, що програма «Доброго ранку, Країно!» з 10 липня припинить виходити в ефірі «UA: Першого», оскільки в її ефірі зафіксовано численні порушення журналістських стандартів. А оскільки договір між «Ера-Медіа» та НСТУ закінчувався 10 липня, то в НСТУ заявили, що повідомили «Еру-Медіа» про його розірвання.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук