В Україні заборонили білоруський телеканал, який назвав українців «жидомасонами» (відео)

СуспільствоВолодимир Пиріг, 23 листопада 20140

Серед 17 заборонених в Україні телеканалів є один білоруський.

Про це в ефірі Еспресо.TV розповів голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Юрій Артеменко.

«Коли ми ухвалюємо рішення про вимкнення якогось каналу — це називається визнання каналу таким, що «не відповідає вимогам європейської конвенції про транскордонне мовлення» і на підставі цього нашого рішення кабельні оператори вимикають ці канали. За нашим рішенням вимкнуто 17 каналів, звичайно в першу хвилю це були такі прості тупо політично-інформаційні канали, як «Росія-24», «Лайфньюз» та інші. А потім ми побачили, що російська пропагандистська машина так побудована, що вона проникає і в дитячі серіали, і в дитячі канали, і телеканал «Історія», коли він показує картинку, що начебто історія має бути одна, а нам показують картинку з Майдану і паралельно картинку з фашистами, і вони їх порівнюють. Тому ми визнали такими, що не відповідають вимогам, російський канал «Історія» і «Беларусь-24», - розповів голова Нацради.

Він зазначив, що ситуація з телеканалом «Беларусь-24» є досить цікавим прикладом, адже загалом канал не є відверто проросійським, однак в його ефірі транслюються окремі передачі з відверто пропагандистським змістом. 

«Беларусь-24» - це вперше коли серед російських був заборонений білоруський канал. Канал – проукраїнський, він дає об’єктивну інформацію, але в одній передачі, яка йшла рано вранці… Це був якийсь жах, це порівняння з фашистами всіх українців, жидомасонами. Не пам’ятаю там деталей, але ми визнали це, заборонили, реакція білоруського МЗС і білоруської компанії: «вибачте, ви за одним сюжетом не розгледіли загальну концепцію каналу». Ми написали листа: «дайте гарантію, що не будете брехати, і ми знову повернемо канал», - розповів Яременко.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук