YouTube заблокував мовлення Russia Today на вимогу українців

СвітАК, 9 липня 20144180

Прямі трансції російського пропагандистського телеканалу Russia Today на YouTube заблоковані на вимогу сайту Житомир.info. Таким чином найвідоміший у світі відео сервіс відреагував на скаргу житомирян, які звинуватили російських телевізійників у крадіжці і трансляції на YouTube відео, авторськими правами на яке володіють українці.  

«Обмеження функціонала аккаунта RT російською відбулося у зв'язку із заявкою українського користувача на авторство відео, опубліковане на каналі», - йдеться в офіційному повідомленні на сайті Russia Today.  –  Наш YouTube-канал позбувся можливості організовувати прямі трансляції, які користуються великою популярністю серед користувачів, а також можливості публікувати відео за так званою «закритої» посиланням».

Крім того, заборона трансляції на YouTube торкнулася мовлення документального телеканалу RTД російською мовою, який був доступний у прямому ефірі на YouTube з грудня 2013 року.

Керівництво Житомир.info пояснило, що скарга на Russia Today була надіслана ​​у зв'язку з незаконним використанням фрагментів відео про перекриття 24 червня родичами військовослужбовців траси Київ-Чоп в Коростишівському районі.

Всього за останній місяць Житомир.info надіслав понад 30 скарг про порушення авторських прав користувачами YouTube, всі скарги були задоволені.

Russia Today (RT) – російська державна телекомпанія, орієнтована на іномовлення, почала роботу у 2005 році. Російськомовна версія RT і її сайт відрізняються різко негативним і маніпуляційним висвітленням подій в Україні.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук