Журналістів російського телеканалу RT позбавили акредитації при Конгресі США

СвітРоман Ганкевич, 30 листопада 20171610
Журналістів російського телеканалу RT позбавили акредитації при Конгресі США
фото RT
RT і радіо «Спутник» назвали активними учасниками кампанії втручання Росії у президентські вибори в США

Журналісти телеканалу RT (раніше відомий як Russia Today) більше не зможуть на регулярній основі висвітлювати події у низці американських вищих відомств. Про це інформувала «Радіо Свобода».

Як зазначається, у листі від 29 листопада, адресованому RT, виконавчий комітет «Галереї кореспондентів радіо і телебачення Конгресу США» повідомив про неприйнятність продовження компанією повноважень преси в Конгресі після реєстрації обслуговуючої RT компанії T&R у якості іноземного агента.

У комітеті додали, що рішення позбавити акредитації телеканал RT було ухвалене одноголосно 21 листопада. «Галерея Радіо і телебачення», яка є сполучною ланкою між ЗМІ і Конгресом США, контролюється виконавчим комітетом кореспондентів, що визначають, яким засобам масової інформації надавати акредитацію. Телеканал мережі RT, що працює у США, як і російське державне агентство новин «Спутник», назвали у звіті американських спецслужб як активних учасників кампанії втручання Росії у президентські вибори у США 2016 року.

13 листопада російський телеканал RT, фінансований російською владою, зареєструвався у США як іноземний агент. Цей телеканал є не єдиним закордонним ЗМІ у списку на реєстрацію іноземним агентом на вимогу Міністерства юстиції США. Йдеться про щонайменше 6 інших організацій, зокрема Канадську мовну корпорацію, японську NHK, China Daily та інші.

У Москві заявили про «тиск» на російські ЗМІ у США і пообіцяли «симетричну відповідь». Минулого тижня президент Росії Володимир Путін підписав закон, що уповноважує уряд визначати засоби масової інформації, які отримують фінансування з-за кордону, як «іноземних агентів». Очікується, що найближчим часом Міністерство юстиції Росії опублікує список таких ЗМІ. Серед цих організацій, як повідомляли російські агентства і законодавці, можуть опинитися Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода, «Голос Америки», CNN і Німецька хвиля.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук