Німецький журнал виплатить €50 тис. за неправдиву інформацію про здоров'я Міхаеля Шумахера

Спорт5 травня 20177540
Німецький журнал виплатить €50 тис. за неправдиву інформацію про здоров'я Міхаеля Шумахера
фото welt.de
Обкладинка журналу Bunte з інформацією про те, що Міхаель Шумахер знову може ходити

Суд Гамбурга зобов'язав німецький журнал Bunte виплатити родині семиразового чемпіона Формули-1 Міхаеля Шумахера €50 тис. як компенсацію за неправдиву інформацію про здоров'я колишнього автогонщика, повідомляє Spiegel.

У грудні 2015 року журнал Bunte повідомив, що Міхаель Шумахер знову може ходити, уточнюючи, що гонщик може зробити кілька кроків за допомогою свого лікаря і підняти одну руку. Пізніше менеджер Міхаеля Шумахера Сабіне Кім спростувала інформацію Bunte.

За неправдиву інформацію щодо стану здоров'я легендарного гонщика сім'я Міхаеля Шумахера вимагала від Bunte не менше €100 тис.компенсації. Однак суд врахував, що журнал мав інформатора і видання провело деякі дослідження перед публікацією.

Нагадаємо, наприкінці грудня 2013 року Міхаель Шумахер серйозно постраждав під час катання на гірських лижах. Гонщик отримав черепно-мозкову травму з множинними пошкодженнями обох півкуль мозку і крововиливом. 48-річний чемпіон досі паралізований і не може говорити. З вересня 2014 року він проходить курс реабілітації на своїй швейцарській віллі, розташованій на березі Женевського озера.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук