Росія таємно фінансувала новинні сайти в Литві, Латвії та Естонії - Buzzfeed

Уряд Росії приховано фінансував новинні сайти мережі Baltnews у Литві, Латвії та Естонії, напряму впливаючи на вміст контенту.

Про це заявило видання Buzzfeed із посиланням на матеріали кримінальної справи проти росіянина Олександра Корнілова, який займався запуском видань Baltnews в країнах Балтії. За словами журналістів, видання, які позиціонували себе незалежними, отримували чіткі вказівки з Кремля щодо свого контенту. Зокрема журналісти Baltnews публікували замовні критичні статті щодо уряду та суспільства США. За інформацією BuzzFeed, гроші на підтримку сайтів переводились через підставні компанії на рахунок неурядової організації Altmedia, створеної Корніловим в 2010 році для захисту інтересів російськомовних в Естонії. Редакційна політика керувалася безпосередньо Корніловим через повідомлення у закритому чаті в Skype. Деякі теми, зокрема напруженість всередині Євросоюзу або США, були виділені словом «обов'язково».

У свою чергу журналісти видань Baltnews відкидають усі звинувачення заявляючи, що на сайтах працює нова редакційна група і жодних вказівок з Кремля вони не отримують.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук