У Великобританії почали розслідування діяльності телеканалу Russia Today

СвітРоман Ганкевич, 23 липня 201426100

Британський медіа-регулятор Ofcom розслідує скарги з приводу упередженого ​​висвітлення аварії «Боїнгу» міжнародним каналом Russia Today, фінансованим урядом Росії.

Як повідомили на сайті Ofcom, в організації повідомили, що стосовно Russia Today (RT) надійшли чотири скарги, пов'язані з репортажами про збитий літак, три з яких були пов'язані з «упередженістю телеканалу» та одна з відеозйомкою жертв катастрофи.

Представники телеканалу із звинуваченнями не згодні.

«Сумно, що засоби масової інформації в США і Великобританії, які завжди пишалися тим, що задають нелегкі питання своєму уряду з приводу внутрішньої політики, в даній ситуації легко прийняли «партійну лінію» Держдепу та МЗС, не вимагаючи ніяких підтверджень», - заявили у відповідь представники каналу порталу Buzzfeed.

Тим часом, на минулому тижні, через незгоду з освітленням авіакатастрофи малайзійського літака у Лондоні звільнилася кореспондент телеканалу Russia Today Сара Ферт.

«Я звільнилася з RT сьогодні. Я дуже поважаю багатьох в команді, але я за правду», - написала вона у своєму мікроблозі Twitter.

За словами кореспондента редакція Russia Today «нехтувала фактами» і відверто звинувачувала українську сторону у катастрофі.

В Ofcom не сказали, коли зможуть прийняти рішення щодо телеканалу, оскільки їм необхідно переглянути всі матеріали RT про катастрофу «Боїнга».

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що на початку липня, на певний час були заблоковані також прямі трансляції російського пропагандистського телеканалу Russia Today на YouTube.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук