Влада Аргентини позбавить громадян можливості безкоштовно дивитися російську пропаганду

СвітВолодимир Пиріг, 11 червня 20162440

Державне підприємство «Радіо і телебачення Аргентини» припиняє мовлення російського телеканалу RT (Russia Today) в країні, інформує сайт телеканалу.

Відповідний документ набуде чинності за 60 днів. Йдеться про припинення мовлення у безкоштовній телемережі.

Мовлення RT в Аргентині запустили у 2014 році за угодою між тодішнім президентом країни Крістіною Фернандес де Кіршнер (пішла з посади у 2015 році) і російським президентом Володимиром Путіним.

«Включення RT іспанською в аргентинську державну телемережу стало першим випадком, коли іноземний телеканал отримав таку можливість», — йдеться у повідомленні.

У свою чергу посол РФ в Аргентині Віктор Коронеллі заявив, що якщо повідомлення про припинення трансляції телеканалу RT в Аргентині підтвердяться, то подібне рішення аргентинської влади не буде відповідати характеру нинішніх зв’язків двох країн, пишуть РИА Новости.

Телеканал продовжить працювати в рамках кабельного телебачення. За даними ЗМІ, рішення аргентинської влади про припинення трансляцій RT пов’язано з потребою вивільнити частоти для провінційних телеканалів.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук