Нацрада перевірить телеканал Євгена Мураєва через інтерв’ю з Азаровим

Інтерв’ю Гордона з Азаровим тривало майже дві години

Нацрада перевірить телеканал Євгена Мураєва через інтерв’ю з Азаровим
Азаров дав двогодинне інтерв’ю телеканалу «НАШ», який належить українському нардепу Євгенію Мураєву

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення проведе позапланову перевірку ТОВ «Наша Прага», яке здійснює телевізійне супутникове мовлення під логотипом «НАШ.Максі ТВ» через висловлювання екс-прем'єр-міністра України Миколи Азарова в передачі «Гордон».

«Національна рада на засіданні 17 жовтня призначила позапланову перевірку ТОВ “Наша Прага” (логотип “Максі-ТВ”), у зв'язку з трансляцією програми, під час якої поширювалися висловлювання, що мають ознаки порушень чинного законодавства», – повідомила прес -служба Нацради і вказала на закони, які порушив телеканал.

На своєму засіданні Нацрада призначила позапланову виїзну перевірку діяльності компанії, після розгляду результатів якої буде прийнято відповідне рішення.

Інформаційний телеканал «НАШ.МАКСІ-ТВ» вийшов в ефір у листопаді 2018 року на частотах жіночого телеканалу «МАКСІ.ТВ». Телеканалом володіє батько народного депутата України Євгенія Мураєва – Володимир Мураєв. Раніше Мураєвим належав телеканал NewsOne, який згодом купив бізнес-партнер Віктора Медведчука Тарас Козак. Євгеній Мураєв відомий своєми проросійськими поглядами.

Двогодинне інтерв’ю з Азаровим вийшло в ефірі цього телеканалу 5 жовтня. Азаров, який керував урядом за президентства Віктора Януковича, втік з України до Росії після Революції гідності.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук