Телеканал NewsOne поширив фейкову новину про арешт Андрія Садового у Польщі

СуспільствоЯ.І., 27 листопада 2017196112

Український телеканал NewsOne у понеділок, 27 листопада, опублікував на своєму сайті фейкову новину про арешт міського голови Львова Андрія Садового.

Відповідна новина з’явилась на сайті удень.

«Правоохоронці Польщі за підозрою в зберіганні та розповсюдженні дитячої порнографії затримали політтехнолога "Самопомочі" Петра Тимохович і її лідера мера Львова Андрія Садового», - йдеться у новині на сайті NewsOne. Автори посилають на повідомлення польських ЗМІ, але як саме – не вказують, що суперечить журналістським стандартам.

Фейкову новину поширив також сайт новин «Обозреватель».

Сам Андрій Садовий прокоментував цю новину на своїй сторінці у Facebook.

«Це дно. Я у Львові», - написав Садовий і додав скріншот фейкової новини телеканалу NewsOne.

Однак дуже швидко на сайті з’явилось спростування цієї інформації із заголовком: «Андрій Садовий не має відношення до затриманого у Польщі». У повідомленні також йдеться, що партія «Самопоміч» ніколи не працювала із затриманим у Польщі політтехнологом.

«Партія Об'єднання "Самопоміч" ніколи не мала жодних стосунків з польським політичним експертом Пьотром Тимоховічем. Більше того, на відміну від інших партій, "Самопоміч" взагалі не практикує запрошення зовнішніх радників до виборчих кампаній. Дивує те, що ЗМІ, які поширювали цей фейк взагалі не звернулись за коментарем до "Самопомочі", аби дізнатись нашу позицію», - повідомили ZAXID.NET у прес-службі партії «Самопоміч».

Власником телеканалу NewsOne є народний депутат України із фракції «Опозиційний блок» Євген Мураєв. Канал почав мовлення у 2010 році, його засновником є ще один нардеп від «Опозиційного блоку» Вадим Рабинович.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук