Телеканал «Інтер» заявив про тиск з боку МВС і «Народного фронту»

Телеканал «Інтер» заявив про безпідставність повідомлення МВС, яке з’явилося 25 травня, про внесення до Єдиного реєстру досудових розслідувань інформації за двома фактами правопорушень, нібито пов’язаних з неправомірними діями невстановлених осіб щодо телеканалу.

«Приводи оголошеного досудового розслідування безпідставні і абсурдні. Очевидно, що це чергова політична атака з боку влади в особі МВС України та представників «Народного фронту» на власників і колектив «Інтера», яка здійснюється з метою незаконного рейдерського захоплення найпопулярнішого українського телеканалу», — йдеться в заяві компанії.

Телеканал оцінює такі кроки як «тиск на свободу слова і системний наступ на незалежні ЗМІ, пов’язаний з тим, що в новинах на телеканалі «Інтер» виходять матеріали про корупцію в уряді».

«Ми бачимо в цих діях серйозну загрозу свободі слова і всім незалежним ЗМІ в Україні і розцінюємо подібні дії з боку політиків і силових структур як прямий шлях до жорсткої цензури і диктатури. Ми виступаємо проти політичного тиску на телеканал «Інтер» і всі незалежні ЗМІ», – наголошується в заяві.

Як повідомляв ZAXID.NET, Головним слідчим управлінням МВС України в Єдиний реєстр досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 171 (перешкоджання законній професійній діяльності журналістів) і ч. 2 ст. 364 (зловживання владою або службовим становищем) Кримінального кодексу України «.

За інформацією МВС, встановлено, що в 1997 і 1999 рр. невстановлені представники Фонду держмайна України, зловживаючи службовим становищем, здійснили незаконну передачу у приватну власність 20% акцій телеканалу «Інтер», внаслідок чого державі завдано збитків у сумі понад $800 млн. У 2010-2011 рр. невстановлені особи з числа засновників телеканалу «Інтер» здійснювали вплив на інформаційну політику журналістів телеканалу, що проявлялося в контролі вмісту інформації, яка транслювалася в ефірі.

Також повідомлялося, що 3 лютого 2015 пакет акцій ПрАТ «Телеканал «Інтер» в розмірі 29%, що належав ВАТ «Первый канал» (Москва, РФ), був перереєстрований на кіпрську Vacea Ventures Limited. Перед цим Group DF Дмитра Фірташа повідомила про те, що GDF Media Limited і підконтрольна їй Inter Media Group Limited сконцентрували 100% «Інтера», викупивши 29% у «Первого канала» і 10% у ТОВ «Пегас телебачення» (Україна), після чого 100% акцій телеканалу «Інтер» повністю контролюються і управляються компаніями, власниками яких є Д. Фірташ (мажоритарний пакет) і Сергій Льовочкін (міноритарний пакет)

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук