Сайт «Еспресо» зобов’язали спростувати інформацію про приналежність каналу «112» до Захарченка

СуспільствоОксана Руда, 4 квітня 20157320

Суд зобов’язав сайт телеканалу Еспресо.TV спростувати інформацію про те, що телеканал «112-Україна» належить оточенню Віктора Януковича, зокрема, екс-міністру внутрішніх справ Віталію Захарченку.

Солом’янський райсуд Києва задовольнив позов Телерадіокомпанії «112-ТВ» до колишнього головного редактора сайту espreso.tv Тараса Клочка.

Телеканал «112 Україна» стверджує, що його власником є Андрій Подщипков і канал не пов'язаний із одіозним Захарченком.

Приводом для судової тяганини став матеріал польської журналістки Еспресо.TV Б'янки Залевської, яка написала: «Нацрада відреагувала на скаргу каналу «112», який небезпідставно пов'язують з міністром внутрішніх справ часів Януковича Віталієм Захарченком, який зараз у міжнародному розшуку». Саме цю цитату сайт телеканалу Еспресо.TV зобов’язали спростувати.

Як повідомили ZAXID.NET колеги з телеканалу новин «24», редакція сайту «Еспресо» поки не поспішає спростовувати інформацію.

Зокрема, юрист телеканалу Еспресо.TV Оксана Єфимчук повідомила, що досі не отримала текст судового рішення і тому спростовувати повідомлення про можливу приналежність «112-го» каналу одіозному Захарченку поки не будуть. Як тільки «Еспресо» отримає документ, буде подана апеляція. Адже, за словами юриста, у статі були використані оціночні судження, а вони, за законом, не підлягають спростуванню.

Нагадаємо, як повідомляв ZAXID.NET, підозрюваний у розстрілі Майдану Віталій Захарченко отримав російське громадянство, при цьому не відмовившись від українського. В березні стало відомо, що українського екс-міністра призначили в комітеті Держдуми Росії експертом з інвестицій.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів

Дискусія

Для того, щоб залишити коментар, необхідно увійти
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук