На Луганщині замість незалежного обласного каналу транслюють російський

У п'ятницю, 30 травня, на Луганщині припинив мовлення незалежний телеканал «ІРТА» після відповідного наказу голови самопроголошеної «Луганської народної республіки» Валерія Болотова.

Замість анонсованих програм на частоті каналу почали транслювати російський канал «Лайф Ньюз», передає ВВС.

Це відбулося після того, як редакція телекомпанії отримала лист з наказом лідера так званої «ЛНР», розповів один із працівників «ІРТИ».

Щоб не наражати колектив на небезпеку, керівництво каналу вирішило припинити мовлення на невизначений термін і відправити всіх працівників у двотижневу відпустку, каже телевізійник.

«ІРТА» – приватна телекомпанія, яка мовить на території Луганщини та має кореспондентів майже у всіх районах області. У телекомпанії працює близько сотні працівників. Почесним президентом «ІРТИ» є Володимир Ландик, бізнесмен та колишній депутат Верховної Ради.

Голова так званої ЛНР Валерій Болотов заявив, що призупиняє діяльність телекомпанії «ІРТА» через те, що вона нібито «виступає в ролі важкого знаряддя пропаганди київського режиму».

Додамо, що на початку травня іншим наказом Валерій Болотов заборонив на Луганщині мовлення українських телеканалів «1+1», «УТ-1», «5 каналу», українського «Телеканалу новин 24» та «Каналу 112», буцімто через «профашистську орієнтацію». Замість них також транслюють російські телеканали.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук