Нацрада не продовжила «Радио Вести» ліцензію на мовлення в Києві

Раніше радіостанції не продовжили ліцензію на мовлення в Харкові

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення відмовилась продовжувати ліцензію на мовлення ТОВ «ТРК «Дивосвіт» (Київ, мовить під логотипом «Радио Вести»), термін якої закінчився в лютому 2017 року.

Таке рішення регулятор прийняв на засіданні в п'ятницю, 3 березня, повідомило агентство «Інтерфакс-Україна».

Як зазначила на засіданні заступник голови Нацради Уляна Фещук, в разі, якщо ліцензіат порушував умови ліцензії, регулятор має право не продовжувати її дію.

«Я хочу нагадати, що у компанії є чотири нескасованих попередження. Одне з них було накладено через пряму мову в ефірі представників бойовиків в Донецьку, в якій були прямі заклики до сепаратизму. Друге попереджені було за перешкоджання законній діяльності Нацради у вигляді ненадання радіостанцією записів ефіру і інших фактів. Крім того, було попередження за присутність в ефірі Тетяни Монтян, мова якої ображала честь і гідність, і не була припинена журналістом», – зазначила Фещук.

Як повідомляв ZAXID.NET, 23 лютого Нацрада з питань телерадіомовлення відмовилась продовжувати ліцензію ТОВ «Телерадіовидавнича компанія «Мастер», (Харків, мовить під логотипом« Радио Вести»).

«Радио Вести» вийшло в ефір у березні 2014 року, входить до медіахолдингу «Вести Украина» і здійснювало мовлення в Києві, Харкові та Дніпрі. Цей медіахолдинг пов'язують з екс-міністром доходів і зборів часів Януковича Олександром Клименком, який після перемоги Революції Нідності втік з України.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук