Нацрада за наводкою телеканалу Захарченка оголосила попередження мовнику Княжицького

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження ТОВ «Голдберрі» (цифровий ефірний телеканал «Еспресо TV») за пряму трансляцію виступу президента Російської Федерації Володимира Путіна перед Федеральними зборами 4 грудня.

Відповідне рішення Нацрада ухвалила на засіданні 18 грудня, інформує «Телекритика».

Санкцію до каналу застосовано за порушення статті 6 закону «Про телебачення і радіомовлення» («Неприпустимість зловживання свободою телерадіоорганізацій») в частині заборони використання ТРО для «пропаганди винятковості, зверхності або неповноцінності осіб за ознаками їх релігійних переконань, ідеології, належності до тієї чи іншої нації або раси, фізичного або майнового стану, соціального походження»; а також за порушення статті 28 закону «Про інформацію» («Неприпустимість зловживання правом на інформацію»), яка вказує, що «інформація не може бути використана для закликів до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини».

4 грудня телеканал «Еспресо TV» транслював у прямому ефірі виступ президента Росії Володимира Путіна зі щорічним посланням до Державної думи РФ. На думку телеканалу «112 Україна», трансляція виступів президента РФ може бути кваліфікована як розпалювання ворожнечі.

Тоді ж голова Нацради Юрій Артеменко повідомив, що сам факт трансляції виступу російського президента в сучасних українських реаліях є правомірним. Така ж думка в керівника центру адвокації та лобіювання Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) Ольги Большакової.

Шеф-редактор телеканалу «Еспресо TV» Віталій Пирович заявив, що «Еспресо TV» регулярно транслює виступи російського президента, починаючи від подій Майдану та анексії Криму: «Тому що ворога треба знати».

Нагадаємо, телеканал «112 Україна» пов’язують з екс-міністром внутрішніх справ часів Януковича Віталієм Захарченком, а 99% телеканалу «Еспресо TV» належить дружині Миколи Княжицького, екс-нардепові від «Батьківщини».

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів

Дискусія

Для того, щоб залишити коментар, необхідно увійти
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук