Названо найбільш залежні від власників телеканали

Найбільша залежність українських телеканалів від своїх власників, через що в їхніх ефірах фіксується найбільше порушень професійних стандартів спостерігається на «Інтері» та «Україні».

Такі результати моніторингу новин центральних телеканалів за березень оприлюднила на прес-конференції голова правління ГО «Телекритика» Наталія Лігачова, передає «Укрінформ».

«Телеканали “Інтер” та “Україна” найбільше піарять інтереси своїх власників. На “5-му каналі” ми бачимо матеріали з ознаками замовного характеру, але це не критичні сюжети із заявами Порошенка. Це те ж саме, що і в ефірах інших телеканалів. Таким чином на “5-му каналі” і “UA: Першому” немає прямої джинси, вони практично “чисті”», – сказала вона.

За словами Лігачової, «Інтер» має найбільше порушень. Зокрема, впродовж тижня з 14 по 19 березня, коли проводився моніторинг, цей телеканал із грубими порушеннями подавав штучно створену тему про начебто крадіжку американських грантів прокурором Давідом Сакварелідзе. При цьому журналісти не давали пояснення, які дав посол США в Україні Джефрі Пайєтт, «а саме, що гранти на реформи української прокуратури за визначенням не потрапляли на рахунки ГПУ, а надавалися партнерським міжнародним організаціям. Попри це “Інтер” і в наступні дні продовжував подавати такі матеріали», – сказала Лігачова.

На каналі «Україна» впродовж звітного тижня подавались матеріали з порушеннями на користь представників «Опозиційного блоку» та інших екс-«регіоналів». Також на «Україні» традиційно щодня в ефір йде один-два сюжети про те, що гуманітарний штаб власника телеканалу – Ріната Ахметова – допомагає постраждалим від війни, що є прямою рекламою власника каналу.

На каналі ICTV (належить Віктору Пінчуку) подавались матеріали з порушенням стандартів на користь Радикальної партії і «Батьківщини».

Лігачова зауважила, що у випусках новин з’явилася негативна тенденція – пряма реклама. Це відбувається на каналах «1+1» (належить Ігорю Коломойському) та ICTV. «Це ризикована тенденція, коли призупиняють новини, і йде блок реклами, що законодавчо заборонено і є прямим порушенням». Вона повідомила, що у цьому зв’язку планує зробити запит до Нацради.

Найменше матеріалів із порушеннями, які можуть свідчити про ознаки замовності, на «5-му каналі», «UA: Першому» й СТБ (також належить Пінчуку).

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук