У Львові обирають найкращу комп'ютерну гру, написану школярами
Фіналісти львівської міської ІТ-олімпіади презентували свої конкурсні роботи. В останній тур потрапили шість команд після того, як учасники впорались із задачами з програмування та англійською. Тепер завдання для них вибрали складніше. Для конкурсу кожен мав створити гру на тему "Львів - відкритий для світу".
Тут свої знання учасники могли проявити не лише в теорії, а й на практиці. Команди створювали різноманітні тести, квести та головоломки. Всі вони давно знайомі із програмуванням, однак ігри писали вперше.
"Це була гарна нагода навчитись чогось нового, - розповів учень Львівського фізико-математичного ліцею Святослав Вількович. - Наше завдання "Львів - відкритий для світу". Значить мусить бути щось таке, щоб зацікавило туристів. А що може їх зацікавити, як не історія міста. Тому ми збудували 3D - модель центру Львова".
Головним героєм Святослава та його друга Романа є турист. Він у Львові повинен знайти чотири ключі. Аби впоратись із квестом, слід шукати у місті підказки.
"Ми в першу чергу хотіли щоб гра була і цікава і проста у написанні, - розповідають інші учасники олімпіади - Юрій Даніловський та Андрій Юськевич. - У нас є карта центральної частини міста. Потрібно клікнути мишкою на якусь споруду, до прикладу, Оперний театр. Нам одразу відкривається стаття про цю споруду. А потім з'являються тести, які треба пройти. Це просто гра, тут головне вміти читати".
У майбутньому хлопці кажуть, що можливо візьмуться вдосконалювати свою гру: розширять карту та зроблять англомовну версію для друзів з-за кордону. Учень Сихівської гімназії Олег Каськун працював над проектом більше трьох місяців. Його гра також освітня. Це пазл, склавши його, можна перейти на наступний рівень або почитати статтю про пам'ятку, яку зібрав.
Чий проект переміг, буде відомо вже у вівторок, 19 травня. Загалом рівень учасників дуже високий, каже декан повної вищої освіти інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій НУ "Львівська Політехніка" Наталія Шаховська.
"На перших наших конкурсах були доволі цікаві роботи, але зовсім такі дитячі, де учасники використовували дитячі мови програмування. Зараз використовуються і передові технології, учні дійсно вкладають якісь ідеї, які потім можна використати", - зауважила вона. Більшість їхній робіт можна перетворити на успішні стартапи.
"Їх достатньо дещо підкорегувати і достатньо якогось комерційного поштовху і ці роботи можуть вилитись у який-небудь стартап", - розповів координатор освітніх проектів Львівського ІТ кластеру Петро Топелко.