Russia Today бреше про свою популярність, - дослідження

СуспільствоРоман Ганкевич, 18 вересня 20155070
Russia Today бреше про свою популярність, - дослідження
фото The Daily Beast
Путінське пропагандистське телебачення бреше про свою популярність

Популярний сайт The Daily Beast виявив, що дані про високі рейтинги російського пропагандистського телеканалу Russia Today надходять тільки від самого RT. Видання опублікувало розслідування під назвою «Путінське пропагандистське телебачення бреше про свою популярність», в якому говориться, що незалежних даних про високі рейтинги кремлівських пропагандистів ніде немає, а звіт, на який посилається RT, ніде не опублікований.

«Його ролики на YouTube з найбільш високою відвідуваністю, приміром, найчастіше стосуються "метросексуалів, бомжів і т. д.", а не чогось політичного», - оцінює автор успішність RT.

Джерела видання, які раніше були співробітниками конкурента RT РИА Новости, надали дані про те, що рейтинги кремлівського рупора сильно завищені, а сама агітпропмашина RT провалює свою місію і точно не виправдовує вкладених в неї величезних сум.

Екс-співробітник РИА Новости Василь Гатов стверджує, що документи про провал RT свого основного завдання були призначені для високопоставлених кремлівських чиновників.

«З перших днів існування RT, щось завжди бентежило мене. RT вперто робив вигляд, що він набагато більш важливий і масштабний, ніж може бути підтверджено будь-якими даними. У той час як внутрішня звітність RT повідомляє уряду Росії, що їм вдалося перевершити CNN і ВВС з точки зору глядацької аудиторії, ніяких ознак цього не може бути знайдено в надійних даних, аудиті та перевірках зарубіжних джерел. Їх зростання в соціальних медіа, про яке повідомляється в кожній публічній заяві RT, також виглядає підозріло», - говорить Гатов.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук