В Угорщині закрили найбільшу опозиційну газету

СвітЮлія Поліковська, 8 жовтня 20163470
В Угорщині закрили найбільшу опозиційну газету
В Угорщині закрили опозиційну газету

Найбільша опозиційна газета Угорщини Nepszabadsag перестала надходити до друку. Журналісти видання і опозиція стверджують, що це сталося під тиском влади, повідомило ВВС.

Працівників Nepszabadsag в суботу не пустили в будівлю, де розташована редакція газети. Співробітники видання називають те, що відбулося справжнісіньким переворотом.

Власники газети стверджують, що закриття Nepszabadsag відбулося через нерентабельність, яка сталася через зниження продажів.

Офіційної реакції влади поки не було. Однак, вато зазначити, що Nepszabadsag постійно критикувала прем’єр-міністра Угорщини Віктора Орбана. Видання також висловлювалося проти проведення референдуму щодо розміщення біженців, що відбувся в Угорщині минулого тижня.

Крім того, аналітики стверджують, що останньою краплею, яка вирішила долю Nepszabadsag, могла стати публікація про корупцію серед високопосадовців в уряді Орбана.

За час перебування Орбана на посаді кілька опозиційних ЗМІ придбали його союзники, зазначають опоненти угорського прем’єра.

Nepszabadsag є найпопулярнішою щоденною газетою в країні. Видання дотримується ліво-центристських поглядів.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук