Телеканал ATR може переїхати в Литву через відсутність фінансування з боку України

Уряд обіцяв кримськотатарському телеканалу ₴40 млн, але Мінфін їх досі не виділив

Перший у світі кримськотатарський телеканал ATR заявляє про відсутність фінансування з держбюджету України і повідомив про намір переїхати у Литву.

«У нас з Литвою багато історичних зв'язків, від них завжди багато підтримки. Наприклад, навесні виконавчий комітет Конгресу кримських татар проходив у будівлі Сейму Литви. Позиція щодо Криму у всіх політичних лідерів Литви однозначна», – пояснив головний редактор новин телеканалу Осман Пашаєв, якого цитує «Українська правда».

Він нагадав, що своєю постановою уряд обіцяв телеканалу 40 млн грн щорічної допомоги від держави, однак Мінфін, як зазначив Пашаєв, грошей так і не виділив.

«Останній аргумент економічний – якщо Єврокомісія буде виконувати рекомендацію про фінансову підтримку Європарламенту (пункт 9 резолюції Європарламенту по Криму 4. 02.2016), то нам фізично вигідно розміщувати телеканал на території ЄС з найменшими витратами на його утримання», – сказав Пашаєв.

За його словами, власних фінансів у каналу ледве вистачить до кінця поточного року.

Медіагрупа ATR належить кримськотатарському бізнесменові і активісту Ленуру Іслямову. До неї також входить дитячий телеканал Lâle, радіо Meydan, яке мовить на окупований Росією Крим, онлайн-газета 15minut.org і видавництво Qartbaba production.

Нагадаємо, після незаконної анексії Криму колабораціоністська влада спочатку не давала ліцензію на мовлення незалежним ЗМІ. Потім же ATR та інші видання все ж отримали реєстрацію Роскомнагляду, але їхній роботі постійно перешкоджали. Пізніше ці ЗМІ втратили можливість працювати в Криму і переїхали на материкову Україну. Навесні 2015 року віце-прем'єр В'ячеслав Кириленко запропонував дозволити каналу мовлення на материку.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук