Журналісти NYT розповіли, як спілкувалися з фейковим «президентом» України

СуспільствоАндрій Стець, 15 квітня 20164850
Журналісти NYT розповіли, як спілкувалися з фейковим «президентом» України

Після скандалу навколо фальшивого листа від начебто від президента України керівництву американського видання The New York Times та його інтерв'ю по телефону, журналісти газети розповіли, як почалася й розвивалася ситуація. Про це йдеться в публікації видання, що вийшла за результатами власного розслідування журналістів газети, пише «Укрінформ».

«Інтрига розпочалася минулого тижня, коли The New York Times отримала лист на бланку, схожому на офіційний, який мав канцелярський напис «Президент України», - йдеться у статті.

Лист був адресований випусковому редактору газети Діну Бакуету (хоча в адресаті був вказаний Бакует Дін), у якому оскаржувалася редакційна стаття, що звинувачувала президента Петра Порошенка в нездатності виконати обіцянки щодо переслідування корупції.

«Я хотів би шанобливо попросити про телефонну конференцію з вами особисто, щоб спробувати переконати вас, що думки, опубліковані в статті, є безпідставними»,- цитує видання отриманий лист.

Телеконференція була організована в понеділок. Втім, коментарі особи, яка була на іншому кінці дроту були настільки підозрілими, що журналісти NYT не стали робити публікацію, натомість розпочали власне розслідування.

Неочікувано в середу відредагований запис розмови з'явився в мережі YouTube, а працівники New York Times «виявилися втягнутими в очевидну пропагандистську війну між Росією, яка підтримує сепаратистські сили в Україні, і урядом України», - пише видання.

Це ще більше зміцнило підозри американських журналістів, які й без того були здивовані безглуздими відповідями на запитання. Газета пише, що перекладач сказав журналістам, що президент має офшорні рахунки і «приховав» там 500 млн доларів США. Крім того, в одній із відповідей від імені Порошенка було зазначено, що він «не хотів би повертати гроші у свою країну, частково через те, що не хотів сплачувати з них податки».

Співрозмовники-самозванці говорили російською, що є незвичним для високопоставлених українських чиновників. Підпис на листі, як з'ясувалося, був ідентичний знайденому в Google зображенню підпису Петра Порошенка. Адреса електронної пошти співробітника прес-служби була зареєстрована на Gmail. Крім того, сам Порошенко вільно володіє англійською мовою й регулярно проводить інтерв'ю з іноземними журналістами саме англійською, зазначається в публікації.

Коли журналіст NYT Ендрю Крамер зателефонував на номер, вказаний у листі, йому відповів чоловік, який назвався Сергієм Панфіловим і який говорив російською з вираженим московським акцентом, пише видання.

Натомість в реальній прес-службі президента, яка має свою власну адресу електронної пошти та інший номер телефону, заперечили свою причетність до цього розвитку подій.

«На нашу думку, ця дика ситуація є гидкою спробою вдарити по репутації як New-York Times, так Президента Порошенка», - цитує газета офіційну відповідь прес-служби. При цьому, продовжується в публікації, в офісі президента вважають, що пранкери, які організували лист і телефонні переговори, були «пов'язані з деякими російськими офіційними органами та виконували їхнє замовлення».

Американське видання написало запит у відповідні органи російської влади, втім, на момент публікації відповіді не отримало.

Нагадаємо, що прес-секретар Порошенка Святослав Цеголко 12 квітня повідомив, що російські спецслужби намагалися організувати фальшиве інтерв’ю президента України Петра Порошенка американській газеті New York Times.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук